امام‌ جمعه موقت سیاهکل:

جوان می‌پرسد که چرا خانه‌های عفاف وجود ندارد

امام‌جمعه موقت سیاهکل با بیان اینکه وعده‌های دیروز شیب ملایم بود، گفت: امروز این مردم از گرانی به ستوه آمده‌اند، اگر وعده می‌دهید به پایش بمانید، مردم را الکی امیدوار نکنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد کیماسی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل، با اشاره به‌پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف اظهار کرد: هفته پیش رو هفته پر تبعاتی خواهد بود، زیرا ما در جلگه هستیم و محل جمع شدن بارش‌ها به‌خصوص برف خواهیم بود.

وی افزود: نگذاریم برف در کوچه‌ها انباشته شود، اگر شهرداری نیامد خودمان دست‌به‌کار شویم، هرکس می‌تواند منزل خودش را بیمه کند، این نعمت بزرگ الهی را شکر می‌کنیم چراکه خیلی‌ها اسیر خشک‌سالی هستند.

امام‌جمعه موقت سیاهکل تصریح کرد: در تهران زلزله آمد و بعضی‌ها با یک پتو به بیرون از خانه آمدند، اگر می‌توانی با یک پتو زندگی کنی چرا لوستر خانه‌ات ۹۰ میلیون تومان است.

کیماسی بابیان اینکه وعده‌های دیروز شیب ملایم بود، گفت: امروز این مردم از گرانی به ستوه آمده‌اند، اگر وعده می‌دهید به پایش بمانید، مردم را الکی امیدوار نکنید.

وی ابراز کرد: در اتفاق‌های گذشته خیلی‌ها پهلوی را صدا زدند، بیاید چه کند، چادر از سر نوامیس ما بردارد، به سیدالشهدا اهانت کند و یا محرم را تعطیل کند.

امام‌جمعه موقت سیاهکل افزود: نیروهای دریایی پهلوی اول در برابر متفقین بیشتر از پنج ساعت دوام نیاورد، اما ما امروز ابهت کل دنیا را زیر سؤال برده‌ایم.

کیماسی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها در سایت‌های مجازی به‌صورت شبانه‌روزی در حال کار کردن علیه نظام جمهوری اسلامی هستند و شبهه‌های بسیار زیادی در ذهن جوانان ایجاد کرده‌اند.

وی بابیان اینکه بعضی‌ها دوران فلاکت‌بار پهلوی و شاهنشاهی را زیبا جلوه می‌دهند، گفت: در آن دوران بی‌حیایی رواج داده می‌شد و امروز اسلام و شادی‌های اسلامی که دور از هر نوع گناه است رواج داده می‌شود.

امام‌جمعه موقت سیاهکل بیان کرد: جوان می‌آید و می‌پرسد که چرا خانه‌های عفاف الآن وجود ندارد، جوابش این است که وجود دارد؛ اما خواهر و مادر من و شما حاضر نیستند به آنجا بروند و به لطف خداوند به غیرت دینی رسیده‌ایم که در دوران پهلوی به چشم هم نمی‌آمد.

کیماسی بابیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه مقارن شده است، گفت: ایام فاطمیه را حرمت نگه‌دارید و دهه فجر و فاطمیه را باهم جمع ببندیم، ما را محکوم کردند که شما افسرده هستید، نه هیچ شادابی لذیذتر از اشک ریختن برای اهل‌بیت (ع) نیست.

وی بابیان اینکه تکیه زدن بر جایگاه امام زمان (عج) بدون عنایت ایشان ممکن نیست، تصریح کرد: چه بسیارند افرادی که خود را نائب امام زمان (عج) خواندند و به دست امام زمان (عج) رسوای عالم شده‌اند.

امام‌جمعه موقت سیاهکل افزود: ۴۰ سال است که دو سلاله پاک رسول خدا (ص) بر جایگاه نائبی امام زمان (عج) نائل هستند و محبوبیت آن‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود و این بدون توجه ویژه امام زمان (عج) امکان‌پذیر نیست.

Share