معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری گیلان:

جوانان و بانوان انتظارات بحقی از ما دارند | اعتماد بین ملت و دولت سبب پیشرفت کشور می‌شود

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری گیلان ادامه داد: توجه به سرمایه های اجتماعی گیلان، انتظار استاندار گیلان از بنده است که من آن را در اولیت کاری خود قرار خواهم داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی‌اصغر جمشیدنژاد در جلسه شورای اداری استان گیلان، گفت: بسیار خوشحالم که توفیق حضور در استان گیلان، استان فرهیختگان که دارای مشاهیر بزرگی در سطح ملی و جهانی است، برای بنده فراهم شده است.

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری گیلان ادامه داد: توجه به سرمایه های اجتماعی گیلان، انتظار استاندار گیلان از بنده است که من آن را در اولویت کاری خود قرار دهم.

وی با اشاره به اینکه برای موفقیت باید باید بین ملت و دولت ارتباط برقرار کرد، گفت: اعتماد متقابل بین ملت و دولت سبب پیشرفت کشور می‌شود.

جمشیدنژاد با بیان اینکه جوانان و بانوان انتظارات بحقی از ما دارند که باید به آنها جامع عمل بپوشانیم، تصریح کرد: باید راهکارهای مناسبی تعریف کنیم تا سبب توانمندسازی این دو قشر گردد.

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری گیلان همچنین افزود: باید بسترسازی مناسبی انجام دهیم و شرایط را برای توسعه استان را فراهم کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه امنیت کشور ما یک مسئله چند وجهی است و مهمترین آن مردم است، گفت: باید انتظارات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهیم و تلاش نماییم جامعه‌ای با نشاط داشته باشیم.

جمشیدنژاد در پایان گفت: امیدوارم با مشارکت همه مدیران، جوانان و اصحاب رسانه به اهداف خود دست یابیم.

گفتنی است در این جلسه با قدردانی از محمد احمدی پور معاون سابق سیاسی امنیتی، علی اصغر جمشیدنژاد به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان معرفی شد.
،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share