پورمختار تشریح کرد:

جریان اصلاح طلب و معتدل در موضع ضعف قرار دارند| چهره‌ای مانند احمدی‌نژاد دیگر ظهور نمی کند

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه جریان انقلابی برگرفته از اصولگرایان و اصلاح طلبانی که وجه مشترکشان رفتار انقلابی است شکل گرفته است، گفت: اصولگرایان سنتی یا اصلاح طلبان که همچنان بر طبل خود می کوبند دیگر در عرصه سیاسی جایگاهی ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل خانه ملت، محمدعلی پورمختار در گفت‌وگویی مقایسه دولت دوم اصلاحات با دولت دوازدهم توسط برخی افراد و پیش بینی قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست، گفت: ضعف دولت یازدهم و دوازدهم روشن است و بر این اساس اقدامات اثرگذاری ندیده ایم که در ذهن مردم ماندگار شود لذا از این حیث جریان اصلاح طلب و معتدل در موضع ضعف قرار دارد.

جریان اصلاح طلب و معتدل در موضع ضعف قرار دارد

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضع ضعف جریان اصلاح طلب و معتدل سبب شده تا جناح مقابل که جریان انقلابی است قوت یابد، اظهارکرد: اصولگرایی را باید فراموش کنیم ، جریان انقلابی رقم خورده اما اسم و رسم ندارد؛ این مهم خواست رهبری است.

وی در این زمینه ادامه داد: جریان انقلابی فرای اصولگرایی است؛ به عبارتی اصولگرایان و اصلاح طلبان انقلابی که وجه مشترکشان رفتار انقلابی است از این رو جریان مذکور از اصلاح طلبانی استفاده می کند آنها اعتقاد به روش و مشی انقلابی‌گری دارد و این خصیصه نیز شامل جریان اصولگرایان هم می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بنابراین باید گفت که جریان انقلابی از دل دو جریان بیرون می آید و در عرصه سیاسی همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری آینده اثر خواهد گذاشت.

اصولگرایان سنتی یا اصلاح طلبانی که همچنان بر طبل خود می کوبند دیگر در عرصه سیاسی جایگاهی ندارند

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه آیا اصولگرایان چهره جدیدی برای انتخابات آتی دارند یا خیر، اظهارکرد: اصولگرایان سنتی یا اصلاح طلبانی که همچنان بر طبل خود می کوبند دیگر در عرصه سیاسی جایگاهی ندارند لذا اصولگرایی سنتی چهره جدیدی ندارد اما انقلابیون چهره جدید دارند.

پورمختار همچنین در خصوص اینکه آیا امکان تکرار شانسی که جریان اصولگرایان در پایان دولت اصلاحات با چهره ای مثل احمدی نژاد آورد وجود دارد یا خیر، افزود: چهره ای مثل احمدی نژاد حتما ظهور نخواهد کرد؛ امروزه نیازمند چهره انقلابی هستیم که وقت بگذارد، امور کشور را پیگیری کند و خدمتگذاری بی شائبه داشته باشد و البته در همراهی با رهبری انقلاب مضایقه نکند زیرا مردم به شدت از رفتار دولت سرخورده هستند.

احمدی نژاد از مسیری که مردم برایش تعیین کردند منحرف شد

وی با اشاره به اینکه اعتقاد دارم متاسفانه احمدی نژاد از مسیری که مردم برایش تعیین کردند منحرف شد، تصریح کرد: شعارهایش مورد پسند مردم واقع شد؛ شعارها و بحث های انقلابی و حفظ شعارهای انقلاب از جمله آنها بود اما در عمل به آنها وفادار نماند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظرم مهمترین نقطه ضعف و انحراف احمدی نژاد فاصله گرفتن از رهبری و ولایت بود لذا به همین دلیل منش و تفکری مانند احمدی نژاد نمی تواند تکرار شود.

Share