حجت الاسلام افتخاری:

تلاش های دولت تدبیر و امید را نمی توان نادیده گرفت

نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دولت تدبیر و امید را نمی توان نادیده گرفت و دولت در بسیاری از بخش ها خدمتگزار مردم بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی افتخاری در آیین بهره برداری از ۱۵۲ کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی اظهار کرد: در شعار های انتخاباتی گفته شد نیازمند توسعه در همه زمینه های شهری و روستایی هستیم و معتقدم این توسعه در دولت تدبیر و امید بیشتر دیده می شود.

وی افزود: کسانی که تحت عنوان ضرورت توسعه شهری به عنوان منتقد از دولت هستند باید کاستی های دولت گذشته را نیز به یاد آورند چرا که در دولت نهم و دهم در همین شهرستان شفت توسعه چندانی صورت نگرفت.

حجت الاسلام افتخاری تاکید کرد: شهرستان شفت با وجود مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری می تواند در همه زمینه ها زبانزد شود و در صورت تعریض و بازگشایی راه عشایری علاوه بر تسهیل در عبور و مرور دامداران و عشایر، رونق اقتصادی و گردشگری را به دنبال داشته و افزایش امید در جوانان و جلوگیری از کوچ آنان از روستاها را به دنبال دارد.

وی در خاتمه اظهار کرد: کسانی که به فکر تخریب دولت هستند ابتدا میزان توسعه استان و کشور را ارزیابی کرده و در صورت وجود انتقاد نیز، نقد منصفانه کنند.

در مراسمی با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان و تنی چند از مدیران کل استان، از ۱۵۲ کیلومتر بهسازی و آسفالت راه های روستایی گیلان با اعتبار بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

صبح امروز نیز مراسم خانه دار شدن ۱۷۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان نیز با حضور نوبخت در سالن انتظام رشت برگزار شد.

Share