همزمان با افتتاح پارک دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان گیلان

به مناسبت ایام الله دهه فجر بزرگترین پیست دوچرخه سواری دو منظوره کراس کانتری(کوهستان) و سایکل کراس کشور در پارک دوچرخه طالب آباد انزلی افتتاح و مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان گیلان نیز آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت ایام الله دهه فجر بزرگترین پیست دوچرخه سواری دو منظوره کراس کانتری(کوهستان) و سایکل کراس کشور در پارک دوچرخه طالب آباد منطقه آزاد انزلی افتتاح و مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان گیلان نیز آغاز شد.

در این مسابقه ۹ تیم از ۷ شهرستان رشت، انزلی، لاهیجان، رودسر، سیاهکل، کیاشهر و رضوانشهر حضور داشتند.

پیست دوچرخه سواری طالب آباد با حضور رضا مسرور مدیر عامل منطقه آزاد انزلی و هیات همراه، به مناسبت دهه فجر و جشن انقلاب افتتاح شد و پس از آن ایمان دلیل حیرتی ریاست هیات دوچرخه سواری استان گیلان مطالبی را درباره استاندارد های پیست ساخته شده و قابلیت برگزاری لیگ کراس کانتری ایران و همچنین مسابقات بین المللی سایکل کراس ارائه داد.

سپس با شمارش مسرور، مسابقه با حضور ورزشکاران بزرگسال و جوانان دوچرخه سوار استان آغاز و ورزشکاران برای کسب عنوان قهرمانی در سه دور پیست ۳ کیلومتری به رقابت پرداختند.

علی لاجی زاد از تیم اسپرتلند رشت، حسین حسینی از تیم تیم اسپرتلند رشت و مصطفی حسین‌زاده از تیم اسپرتلند ماسال به ترتیب در بخش جوانان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند همچنین در بخش بزرگسالان، محمد پورقدم از تیم شهرک مبل رشت، محمد حسنی صفت از تیم شهرک مبل رشت و رضا قلیپور از تیم لاهیجان اول تا سوم شدند.

در مراسم اهدا جوایز و اختتامیه این دوره از مسابقات مهدی کاظمیان، ریاست هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی ضمن عرض خوش آمد خدمت ورزشکاران و حضار و تبریک ایام دهه فجر، از تیم های اسپرتلند و شهرک مبل جهت اسپانسری ورزشکاران و ایجاد انگیزه شرکت برای جوانان و حمایت های معنوی تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین به تشریح برنامه های در حال انجام هیات دوچرخه سواری نظیر استعداد یابی مدارس و دهیاری های منطقه آزاد انزلی و ایجاد تیم های کورسی و کوهستان با نام منطقه آزاد انزلی با اعضای بومی جهت شرکت در مسابقات سال آینده خبر داد.

Share