مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبرداد

برفروبی بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر از راههای گیلان طی ۴۸ ساعت گذشته+تصاویر

در ارتفاعات اسالم به خلخال ۹۰ سانتیمتر-پونل- خلخال ۸۰تا ۹۰ سانتیمتر-حشمت آباد رودبار ۸۰ سانتیمتر، لات محله رودسر بین ۳۰ تا ۵۰ سانتیمترف اشکورات رودسر و امامزاده ابراهیم بین ۳۰تا ۴۰ سانتیمتر و ماسوله نیز ۲۰تا ۲۵ سانتیمتر گزارش شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از برفروبی بیش از ۱۲۰۰کیلومتر از راههای استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به نقل از روابط عمومی، محمد رضا نازک کار در ادامه افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته با تلاش بی وقفه و شبانه روزی راهداران استان گیلان به ۸۳خودرو در محورهای کوهستانی اسالم -خلخال ، فومن- ماسوله، سیاهکل- دیلمان، ماسال – گیلوان، توتکابن- قوشه لانه، رستم آباد – رودبار و آزاد راه رشت- قزوین امداد رسانی شد.

مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان سپس گفت: بیشترین بارشهای برف در محورهای سیاهکل-دیلمان با ۱ متر و ۷۰سانتیمتر، ارتفاعات دیلمان با ۱ متر و ۱۰ سانتیمتر و ارتفاعات کلیشم و ویه در ارتفاعات شهرستان رودبار به ارتفاع ۱ متر گزارش شده است.

این مقام مسئول در خصوص بارشهای برف صورت پذیرفته در سایر محورهای کوهستانی استان افزود: در ارتفاعات اسالم به خلخال ۹۰ سانتیمتر-پونل- خلخال ۸۰تا ۹۰ سانتیمتر-حشمت آباد رودبار ۸۰ سانتیمتر، لات محله رودسر بین ۳۰ تا ۵۰ سانتیمترف اشکورات رودسر و امامزاده ابراهیم بین ۳۰تا ۴۰ سانتیمتر و ماسوله نیز ۲۰تا ۲۵ سانتیمتر گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۴۱ اکیپ راهداری با تعداد ۲۷۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک ضمن استقرار در ۱۶ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار در استان بطور مستمر و شبانه روزی در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی می باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ادامه از رانندگان خواست از ترددهای غیر ضروری خودداری نمایند و از رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند درخواست می شود وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز نمایند.

Share