جبار کوچکی نژاد

برخی از مدیران مشکل دار همچنان در مسند قدرت هستند | آنها فکر تجارت های زیرزمینی هستند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با اطلاعاتی که در دسترس داریم برخی از مدیران مشکلدار همچنان در مَسند قدرت هستند و این مسئولیت را به عنوان حاشیه امنی برای تجارت های زیرزمینی و رانتی در نظر گرفته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص دستگیری یکی دیگر از مدیران کل استان که اخیرا انجام شد، اظهار کرد: قبلا در پی دستگیری سه الی چهار مدیر و مسئول گیلانی،مصاحبه  ای داشتم که اعلام کردم متاسفانه مدیرانی از این جنس در گیلان داریم و حداقل ۶ مدیرکل هستند که این مصاحبه باعث نگرانی برخی از آقایان شد و فرمودند چرا چنین حرفی زدید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود:با اطلاعاتی که در دسترس داریم برخی از مدیران مشکلدار همچنان در مَسند قدرت هستند و این مسئولیت را به عنوان حاشیه امنی برای خودشان در نظر گرفته اند، بیشتر به فکر تجارت های زیرزمینی هستند و در بخش رانتی فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا و دادستانی باید کمک کنند تا برخی تنبیه شده و از مسند قدرت برکنار شوند،گفت: کارمندان،کارکنان و حتی مردم مدام گزارش هایی را در خصوص تخلفات برخی مدیران به دولت ارائه می کنند، ضروری است که مسئولین متخلف کنار گذاشته شوند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: حالا که دولت در مقابل برکناری افراد مسئله دار مقاومت می کند،به اعتقاد من بهترین زمان است تا دادستانی ورود کرده و این افراد را از قدرت برکنار کند.

وی ادامه داد: اگر خود دولت دست به کار میشد و مدیران مسئله درا را عزل می کرد، شاید بهتر بود ولی حالا که مقاومت ناحقی می کند،دادستانی باید با قدرت ورود کند و مسئولین متخلف را از پست و جایگاهی که دارند،حذف کند.

Share