رئیس اتاق اصناف گیلان:

بجز کارمندان کسی مالیات واقعی پرداخت نمی کند | به دنبال عدالت مالیاتی هستیم

رئیس اتاق اصناف گیلان گفت: امروز مالیات واقعی را بجز کارمندان دولت کسی پرداخت نمی کند لذا ما به دنبال عدالت مالیاتی هستیم و اگر عدالت رعایت شود کسی منکر لزوم پرداخت مالیات نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، جلال الدین محمد شکریه، عضو شورای اسلامی شهر رشت و نایب رئیس اتاق اصناف کشور در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان،با اشاره به تعامل خوب با این اداره کل، عنوان کرد: همواره این تعامل وجود داشته و امیدواریم روز به روز شاهد بهتر شدن آن باشیم.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان، همچنین خواستار انعقاد تفاهم نامه مشترک بین شهرداری و اداره کل امور مالیاتی استان شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مالیات واقعی را بجز کارمندان دولت کسی پرداخت نمی کند لذا ما به دنبال عدالت مالیاتی هستیم و اگر عدالت رعایت شود کسی منکر لزوم پرداخت مالیات نیست.

جواد انوری،مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان نیز، با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، گفت: همواره تاکید داشته ام که وقتی ارباب رجوع به ما مراجعه می نماید با رضایت خارج شود و این موضوع را بارها به همکاران خود نیز گفته ام.

وی ضمن ارائه گزارشی از پرونده ها و درآمدهای مالیاتی خصوصا وضعیت اجرای طرح جامع مالیاتی، گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا پایان سال حداکثر بخشودگی جرایم را برای مودیانی که اصل مالیات خود را پرداخت نمایند، در نظر بگیرد.

این مقام مسئول، با اشاره به سهم شهرداری ها از عوارض مالیات بر ارزش افزوده و پرداخت بیش از ۴۶ میلیارد ریال به شهرداری رشت در دی ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که در اسرع وقت سهم شهرداری ها را پرداخت نماییم تا خللی در خدمات رسانی به مردم پیش نیاید.

Share