خسته بند در نشست شورای اداری انزلی

باید حداقل ۶۰ درصد کارکنان منطقه آزاد انزلی‌چی باشند

نماینده انزلی گفت: از منطقه آزاد بسیار گله دارم زیرا در بندرانزلی تحصیل کرده بیکار زیادی داریم ولی ما انزلیچی‌ها در منطقه آزاد نقشی نداریم و باید حداقل ۶۰ درصد مسئولین منطقه آزاد انزلی‌چی باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه انزلی در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: از آن دسته مسئولانی که با توجه به شرایط خاص کشور و موانعی که در سر راه مسولیت‌ها قرار دارد سعی می کند به نحو احسنت وظایف خود را انجام دهند قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به سبک و زندگی امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: عمر خدمت و عمر زندگی ما کم است و خدمت در نظام اسلامی بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه باید امروز مدیری اجتهادی باشیم، تصریح کرد: برخی پس از پایان خدمت خود حسرت خواهند خورد که چرا بیشتر خدمت نکردند و بیشتر برای مردم کار نکردند. برای این نظام خون‌های بسیاری ریخته شد تا ما امروز روی این صندلی بنشینیم پس باید خداوند به ما کمک کند تا ابتدا مسولیت‌های خویش را بشناسیم و به اصل بپردازیم و به حاشیه نپردازیم.

باید حداقل ۶۰ درصد کارکنان منطقه آزاد انزلی‌چی باشند

حسن خسته بند نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس نیز با تاکید بر اینکه امسال سال خوبی از لحاظ تخصیص اعتبارات نبود، یادآور شد: از فرماندار می‌خواهم در پایان سال مدیران گزارش عملکرد دهند تا ببینیم چه مدیرانی بهترین عملکرد را در راستای اقتصاد مقاومتی ارایه دادند.

نماینده انزلی تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی اسکله نفتی را به عنوان مهترین پروژه شهرستان در حال احداث دارد که امیدواریم در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد. مبلمان شهری در موج‌شکن غربی و طرح مارینا از دیگر پروژه‌هایی است توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حال اجراست و موجب جذب گردشگر و اشتغال پایدار می‌شوند.

وی با بیان اینکه احداث کارخانه کشتی سازی موجب اشتغال می‌شود، گفت:هر چه بتوانیم در بخش توریست کار کنیم می توانیم موجب درآمدزایی و اشتغال بیشتر شویم.

خسته بند گفت: تخریب سکوهای ورشگاه تختی انزلی در حال پایان است و پیمانکار قوی نیز انتخاب شد. در سال جاری ۱۲ میلیارد تومان تا کنون اعتبار از استان و کشور اعتبار دریافت شد تا ظرفیت از ۶ هزار نفر به ۱۵ هزار نفر برسد.

نماینده انزلی با بیان اینکه در حوزه تالاب اصلا وضعیت مناسبی نداریم گفت: هفته پیش نیز در این خصوص با نوبخت جلسه داشتیم و امیدواریم در سال جدید از سازمان‌های جهانی برای احیای تالاب انزلی کمک بگیریم.

وی افزود: به روسای ادارات توصیه می‌کنم به دهیاران و روستاییان بیشتر توجه کنند. از منطقه آزاد بسیار گله دارم زیرا در بندرانزلی تحصیل کرده بیکار زیادی داریم ولی ما انزلیچی‌ها در منطقه آزاد نقشی نداریم و باید حداقل ۶۰ درصد کارکنان منطقه آزاد انزلی‌چی باشند و از این به بعد دیگر این موضوع را در منطقه آزاد رها نمی‌کنم!

Share