عصر امروز صورت گرفت

بازدید وزیر تعاون و استاندار گیلان از یک واحد تولیدی سرنگ در رودسر+تصاویر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گیلان عصر امروز با حضور در شرکت تولیدی سرنگ مینا در شهرستان رودسر از نزدیک در جریان روند فعالیت آن قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که عصر امروز در سفری ۲ روزه وارد استان گیلان شد با همراهی استاندار گیلان از روند فعالیت های تولیدی شرکت سرنگ مینا در شهرستان رودسر بازدید و در جریان اقدامات این مجموعه قرار گرفتند.

شرکت تعاونی سرنگ مینا از سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع به تولید انواع سرنگ ها و سرسوزن های یکبار مصرف فعالیت دارد.

این واحد تولیدی که برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد نموده، روزانه قادر به تولید ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار قطعه سرنگ و سرسوزن است.

حضور در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و  رونق تولید استان که تا دقایقی دیگر در سالن غدیر استانداری برگزار می شود از دیگر برنامه های روز اول سفر دکتر ربیعی به گیلان است.

بازدید از ۲ طرح اشتغالزا در شهرستان لنگرود و بهره برداری از طرح توسعه‌ی اشتغالزایی در روستاهای سقالکسار و محمودآباد شهرستان رشت از برنامه های روز دوم سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گیلان است.

 

Share