نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

اولویت نخست در صدور انقلاب اسلامی با کشورهای همسایه است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه حکومت نبوی و الهی به حکومت اموی و سلطنتی تبدیل شد گفت: انقلاب اسلامی پس از یک‌هزار و ۴۰۰ سال در مسیر تداوم انقلاب رسول خدا شکل گرفت و تمام امامان معصوم در تلاش برای ایجاد چنین انقلابی بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌حسین تسخیری در نشست بصیرتی در مسجد جامع خمام با اشاره به انقلاب‌ها و حکومت‌های پیش از انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی حاکم اسلامی معصوم بود و در رأس حکومت اسلامی قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه پس از شهادت امام حسن (ع) هیچ امام معصومی نتوانست حکومت تشکیل دهد تصریح کرد: مخالفین دین مبین اسلام حکومت اسلامی را از اختیار امامان معصوم خارج کرده بودند و این نشان از آلودگی جامعه اسلامی توسط خلیفه بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه حکومت نبوی و الهی به حکومت اموی و سلطنتی تبدیل شد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پس از یک‌هزار و ۴۰۰ سال در مسیر تداوم انقلاب رسول خدا شکل گرفت و تمام امامان معصوم در تلاش برای ایجاد چنین انقلابی بودند.

تسخیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور است و هرکجا که نوری انفجار پیدا کند شعاع زیادی را در برمی‌گیرد گفت: مردم ایران در سال ۵۷ انقلاب کردند تا به استقلال، آزادی و جمهوری با محوریت اسلام دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) هدف دشمن را از روزهای نخستین انقلاب اسلامی فهمیده بودند بیان کرد: در روزهای نخست انقلاب درگیری مسلحانه با نهال نوپای انقلاب اسلامی شروع و چندین گروه، حزب و جناح علیه انقلاب اسلامی شکل گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی باهدف رشد، ماندگاری و الگو شدن برای دیگر ملت‌های جهان اسلام پا به عرصه گذاشت اظهار کرد: رها شدن ملت‌های جهان اسلام از زیر ظلم ستم و از بین بردن دشمنان اسلام ازجمله اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است.

تسخیری هدف‌ حضرت امام خمینی (ره) در روزهای نخست انقلاب اسلامی را دشمنی با رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: ملت‌های جهان اسلام بدانند که دشمن آن‌ها در منطقه رژیم صهیونیستی بوده و این رژیم گماشته آمریکایی‌ها در منطقه است.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که در اطراف جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند باید زمینه‌های مبارزه با رژیم صهیونیستی را فراهم کنند بیان کرد: اولویت نخست در صدور انقلاب اسلامی با کشورهای همسایه، جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه عمق راهبردی انقلاب اسلامی از جغرافیایی اسلامی گذشته است گفت: در آینده ترکیب مردم فرانسه تغییر پیداکرده و اکثر آن‌ها مسلمان می‌شوند به‌همین‌دلیل ساخت مسجد در فرانسه ممنوع بوده و مساجد موجود را تخریب می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رشد خود آمریکایی‌ها و غربی‌ها را در چالش قرار داده است افزود: آمریکایی‌ها وقتی دیدند که در چالش قرارگرفته‌اند ترامپ دیوانه را به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب کردند و انتخاب ترامپ از روی برنامه و هدف بود.

تسخیری با اشاره به اینکه روسای آمریکا قابل‌مذاکره نیستند و پشت دستکش‌های مخملی آن‌ها چدن‌های پنهان است خاطرنشان کرد: آمریکای گرگ‌صفت در داخل کشور در حال برنامه‌ریزی و پیاده کردن نقشه‌های شوم جهت جدا کردن مردم ایران از انقلاب اسلامی هستند.

Share