آیت‌الله حسینی بوشهری در رشت

انقلاب کردیم برای رفع فقر و محرومیت در جامعه|دلسوزترین فرد نسبت به کشور رهبر انقلاب است

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه آیات الهی زمان خاصی را نمی‌شناسد خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری روح‌الله (ره) همان پیروزی و راهبری حضرت موسی (ع) در قرآن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در اجتماع عظیم راهپیمایان ۲۲ بهمن در رشت اظهار کرد: خداوند در آیات الهی به پیامبران فرموده که ملت خود را از ظلمات جدا کرده و به نور آزادگی و استقلال دعوت کنید که این مأموریت نخست پیامبری چون حضرت موسی (ع) بوده است.

وی با اشاره به اینکه خدا به موسی (ع) فرمود همیشه روزهای ظفر را به یاد مردم بیاور تا مردم فراموش نکنند که چه نعمتی دارند، بیان کرد: یوم‌الله‌های بزرگ برای انسان‌های بزرگ نشانه‌های بزرگی دارند و اهل ایمان کسانی هستند که در مشکلات و نابسامانی‌ها دچار بحران می‌شوند و خود را نمی‌بازند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیات الهی زمان خاصی را نمی‌شناسد خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری روح‌الله (ره) همان پیروزی و راهبری حضرت موسی (ع) در قرآن است.

وی با اذعان به اینکه نباید به برگزاری جشن پیروزی انقلاب بسنده کرد بلکه باید بر اساس روایات گذشته را بررسی، حال را شناسایی و برای آینده تلاش کرد، تصریح کرد: ۳۹ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی را از پشت سر گذاشتیم و در طول این مدت دشمنان علیه انقلاب از هیچ تهدیدی فروگذار نکردند اما تا چشم کار می‌کند سیل جمعیت به شکرانه انقلاب حضور دارند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه ما در مسائل مختلف دارای مشکلاتی هستیم اما حاضر نیستیم از آرمان‌های خود دست بکشیم، گفت: امروز روزی است که باید مسئولان و کارگزاران انقلاب شعارهای انقلاب را بررسی کنند و بدانند که ما انقلاب کردیم برای رفع فقر و محرومیت در جامعه تا فرهنگ جامعه ما بالنده شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اذعان به اینکه بخش اعظمی از انرژی مسئولین ما در عمر پربرکت انقلاب برای مبارزه با دشمنان و کارشکنی آن‌ها خرج شده است، بیان کرد: من تعجب می‌کنم که برخی‌ها فکر می‌کنند آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و حتی خاندان پهلوی با آن سابقه ظالمانه می‌توانند منجی کشور ما باشند.

امام‌جمعه موقت قم با تأکید بر اینکه دلسوزترین فرد نسبت به کشور رهبری معظم نظام است، افزود: رهبری فریاد می‌زند که تکیه به تولیدات داخلی نجات‌بخش چرخه اقتصادی کشور خواهد بود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به پیشرفت‌های علمی، پزشکی موشکی و نظامی جمهوری اسلامی گفت: ما هیچ ترسی از دشمنان نداریم و اگر اقدامی از آن‌ها سر زند، آن‌ها را پشیمان خواهیم کرد.

بوشهری با تأکید بر اینکه تهدید داخلی این است که نسل جدید از آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند، گفت: جمعیت مالامال از نسل جوان بیانگر عشق و ارادت نسل جدید انقلاب به آرمان‌های نظام است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به پروژه نفوذ گفت: نفوذ حتماً نباید از بیرون نظام اتفاق بیفتد اگر مردم با رفتار نادرست از نظام دلگیر شوند تهدید علیه نظام اتفاق می‌افتاد.

بوشهری با تأکید بر اینکه هرکدام ما باید با چشمان بیدار برای انقلابمان دیدبانی کنیم، خاطرنشان کرد: مردم ما هرکدام نگران انقلاب هستند و اجازه نخواهند داد که سربازان دشمن به این کشور دست‌درازی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ما به وحدت نیاز داریم، گفت: نباید مسئولان قوا علیه قوای دیگر سخن بگویند تا یاس و ناامیدی را میان مردم ایجاد کنند.

Share