حضور چهره‌های نام آشنا و باتجربه

انتصابات جدید در استانداری گیلان | جزئیات را در دیارمیرزا بخوانید

استانداری گیلان طی روزهای آینده تغییراتی را در حوزه مدیران ستادی به خود خواهد دید و شاهد انتصاباتی خواهیم بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پس از جابه جایی تعدادی از فرمانداران، استانداری گیلان نیز طی روزهای آینده تغییراتی را در حوزه مدیران ستادی به خود خواهد دید.

بر اساس این گزارش، در راستای بخشنامه استاندار مبنی بر استفاده از ظرفیت بانوان و انتخاب خانم شراره کاووسی بعنوان مشاور و دبیر کمیته های ۴۸ گانه، ساحره میرسیدی مدیرکل فعلی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان به دفتر فنی استانداری خواهد رفت که این روزها با انتصاب رحیم شوقی به عنوان معاون عمرانی منطقه آزاد انزلی بدون مدیرکل اداره می‌شود. در حالی این بار یک بانو به عنوان مدیرکل فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان منصوب شود که دفتر فنی استانداری از جمله ادارات کل مهم و استراتژیک محسوب شده و انتصاب میرسیدی برای این سمت نشانگر مدیریت موفق او در دفتر شهری است.

از سوی دیگر دفتر امور شهری و شوراها نیز به زودی یک چهره نام آشنا و باتجربه را به خود خواهد دید. هوشنگ عباسقلیزاده که در سابقه کاری خود، مدیرکل شهری استانداری اردبیل، شهرداری شهرهای سرعین، تالش، فومن و… را در کارنامه دارد به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان جایگزین میرسیدی خواهد شد.

برای اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز که این روزها با سرپرستی عباس صابر عضو شورای چهارم رشت اداره می‌شود، جدی‌ترین گزینه رستم زرودی، فرماندار سابق رامسر و مدیرکل بحران استانداری مازندران است. زرودی در دولت احمدی نژاد، مسئولیت فرمانداری شهرستان رامسر را بر عهده داشت. ریاست آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد، معاون فرمانداری شهرستان تنکابن و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه تنکابن از دیگر مسئولیت های رستم زرودی در گذشته بوده است. او در انتخابات پیشن مجلس توانسته بود بیش از ۱۶ هزار رای جوزه انتخابیه تنکابن و رامسر به دست آورد اما از رسیدن به مجلس بازماند.

در اداره کل حراست استانداری نیز تغییراتی صورت خواهد پذیرفت و محمد اسماعیل رضایی مدیرکل سابق حوزه استاندار قزوین جایگزین علی پناهی در این سمت می‌شود. ناگفته نماند علی پناهی مدیرکل سابق حراست استانداری گیلان چندی پیش بعنوان یکی از مدیران شرکت دخانیات ایران منصوب شده و امیر مشفق معاون او نیز به زنجان رفته و مدیرکل حراست استانداری زنجان شده است.

معاونت روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار نیز که پس از یوسف گلشن، با سرپرستی علی پورحسن اداره می‌شود به زودی سکاندار خود را خواهد شناخت و احتمال قریب به یقین مرتضی عاطفی مدیر فعلی منطقه ۲ شهرداری رشت در این پست مشغول کار خواهد شد. عاطفی علاوه بر جوانی یک مدیر موفق و نام آشنا برای اصحاب رسانه است که در سابقه کاری اش مدیرعاملی سازمان پسماند و همچنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت دیده می شود و رسانه‌ها همواره شاهد رویکرد و نگاه فرهنگی او در مدیریت بوده‌اند.

 

Share