جهت شرکت در لیگ جهانی دبی؛

اعزام ملی پوشان گیلانی به دومین کاراته وان ۲۰۱۸

سارا بهمن یار، آویشن باقری و مهتاب اسماعیلی سه کاراته کای گیلانی، امشب (چهارشنبه) به همراه فاطمه قاسمی مربی گیلانی تیم ملی به دبی اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سارا بهمن یار، آویشن باقری و مهتاب اسماعیلی سه کاراته کای گیلانی، امشب (چهارشنبه) به همراه فاطمه قاسمی مربی گیلانی تیم ملی به دبی اعزام خواهند شد.

سارا بهمن یار با رنکینگ جهانی ۴۰، در کاراته وان دبی در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم به رقابت خواهد پرداخت، در این وزن ۴۶ کاراته کا از ۳۵ کشور حضور دارند. آویشن باقری دیگر عضو گیلانی تیم ملی ایران با رنکینگ جهانی ۷۷، در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بر روی تاتامی خواهد رفت، در این ۵۳ کاراته کا از ۳۶ کشور دنیا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در پایان و در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم، مهتاب اسماعیلی با رنکینگ جهانی ۷۳، با ۳۹ شرکت‌کننده دیگر مسابقه خواهد داد، در این وزن شرکت‌کننده‌ها از ۲۹ کشور با یکدیگر مصاف می‌کنند.

فاطمه قاسمی پیرامون این مسابقات به خبرگزاری فارس در رشت گفت: دومین مرحله از کاراته وان ۲۰۱۸ با شرکت ۶۲۶ کاراته کا، به میزبانی دبی از روز جمعه (۲۷ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (۲۹ بهمن‌ماه) ادامه خواهد داشت.

وی گفت: فدراسیون کاراته در قالب تیم ملی در این مسابقات شرکت نخواهد کرد؛ ازاین‌رو بازیکنان گیلانی با مساعدت دکتر مسعود رهنما و رضا رسولی با هزینه هیأت کاراته استان گیلان به بازی‌ها اعزام می‌شوند.

Share