خسته بند اظهار کرد:

آقای ربیعی خودمان را گول نزنیم | باور نمی‌کنم که در گیلان ۲۸ هزار فرصت شغلی ایجاد شده

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پرداخت بیمه صیادان از محل ۱۰ درصدی هدفمندی یارانه‌ها گفت: نباید با آمارهای ناصحیح در حوزه ایجاد اشتغال خودمان را گول بزنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حسن خسته بند در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: باید به مدیران استانی و فرمانداران اجازه داده شود تا مشکلات حوزه اشتغال و کارگران را به‌صورت آزادانه بیان کنند.

وی بابیان اینکه باید آمارهای مربوط به اشتغال در استان به‌صورت شفاف در اختیار نمایندگان قرار بگیرد، افزود: من اصلاً باور نمی‌کنم که در استان ۲۸ هزار فرصت شغلی ایجادشده باشد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات هفتگی خود با مردم حوزه انتخابیه و شنیدن دغدغه‌های آنان گفت: اگر در سطح استان این میزان اشتغال ایجادشده پس چرا اکثر مراجعان به دفتر نماینده شهرستان از جوانان بیکار جویای کار هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید خودمان را گول بزنیم، خاطرنشان کرد: من به‌هیچ‌وجه قبول ندایم که در استان به این میزان شغل ایجاد شود و این نظر من به‌هیچ‌وجه سیاسی نیست و در همه سنوات حضور خود آن را عنوان کرده‌ام.

خسته بند بابیان اینکه ربیعی اعلام کرده مسئول کار در کشور است و مسئولیتش را پذیرفته، افزود: اینکه گفته می‌شود هرکسی ۴ ساعات کار داشته شاغل محسوب می‌شود درست است اما با کمتر از ۵۰۰ تومان درآمد ماهیانه که این حقوق کفاف یک زندگی فقیرانه هم نمی‌دهد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای سرمایه‌گذاران امنیت سرمایه‌گذاری ایجاد کنیم، گفت: همه سرمایه‌گذاران اذعان دارند که ایران بالاترین میزان سوددهی را در دنیا دارد اما با عدم هماهنگی‌ها همه از استان فراری می‌شوند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه درگذشته قرار بود ۱۰ درصد بیمه صیادان از یارانه پرداخت شود، گفت: بلاهایی بر سر ما تأمین اجتماعی و اداره کار آورد که ما پس از صدها جلسه و تلفن نتوانستیم این مهم را تحقق ببخشیم و بیمه صیادان را از یارانه بگیریم.

Share