انتقاد شدید علی کریمی از کمیته داوران، فدراسیون فوتبال و برنامه نود

آقای تاج و کفاشیان اگر فوتبال نباشد شما نیستید | کمبود بودجه را با جریمه سپیدرود جبران می‌کنند

سرمربی سپیدرود گفت: آقای تاج کجاست؟ این انتصابات چگونه و روی چه حساب و کتابی انجام می‌شود؟ آقای تاج و کفاشیان اگر فوتبال نباشد شما هم نیستید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی کریمی، سرمربی سپیدرود رشت پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان، با بیان اینکه بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم، اظهار داشت: پس زدن گل، تمرکز خود را از دست دادیم و علاوه بر گل خوردن یک اخراجی دادیم و شرایط نابرابری بود.

وی با اشاره به اینکه این تساوی برای ما حکم شکست را داشت، گفت: استقلال خوزستان رقیب ما در پایین جدول بود و باید بازی را می‌بردیم.

کریمی با قددرانی از بازیکنان سپیدرود و هواداران در خصوص داوری گفت: می‌خواهیم درباره داوری صحبت نکنیم و بگوییم اشتباه می کنند اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که نمیشود سکوت کرد. آقای اصفهانیان و غیاثی که بیرون گود می نشینند و خطایی که نمی شود را هم خطا اعلام می کند الان کجا هستند!؟خیرسرمان این داور می خواهد جای آقای ترکی و فغانی را بگیرد! به کجا می رویم.

وی ادامه داد: آقای تاج کجاست؟ این انتصابات چگونه و روی چه حساب و کتابی انجام می‌شود؟ آقای تاج و کفاشیان اگر فوتبال نباشد شما هم نیستید. به خاطر یک بطری ما را ۴۰ میلیون جریمه می کنند، کمبود بودجه شان را میخواهند از ما جبران کنند. مگر جریمه کردن نباید حساب و کتابی داشته باشد؟! باید اسمشان را بگذاریم بانک فدراسیون فوتبال! باید سر بخش خصوصی که وارد فوتبال میشود را اینگونه ببرند؟ الان هم مطمئنا مرا می‌خواهند جریمه کنند. اشکالی ندارد اما جرات دارند مرا جریمه کنند. منتظر این آقایان هستم و میدانم با شما چکار کنم. یک داوری را محروم می‌کنند اما اسم او را اعلام نمی‌کنند مگر خون آنها رنگین تر است؟!

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه عادل فردوسی‌پور در برنامه خودش اصلا بازی های ما را پخش نمی کند، در ادامه صحبت‌های خود میکروفن برنامه را برداشت و به سمت بیرون پرتاب کرد و گفت: صحنه های داوری ما در ۹۰ پخش نمی شود و اصلا به بحث کارشناسی اهمیت نمی‌دهد.

کریمی با اشاره به اینکه من از بازیکنان خود و هواداران خوبمان تشکر می کنم که در بازی‌ای که ۱۰ نفره بودیم توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.با آبرو و حیثیت تیم ما بازی کردند با این وضعی که پیش آوردند من چگونه بازیکنان خود را برای بازی بعد از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم.

Share