با حضور وزیر رفاه در سقالکسار

آغاز پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در گیلان+ تصاویر

استاندار گیلان به استعداد بی نظیر گردشگری در روستای سقالکسار نیز اشاره و با بیان اینکه با بهره گیری از ظرفیت های این منطقه به راحتی می توان ۵۰۰ فرصت شغلی پایدار را ایجاد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گیلان پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری کشور از استان گیلان آغاز شد.

 مصطفی سالاری در این آیین که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در روستای نمونه گردشگری سقالکسار برگزار شد به وجود اقلیم زیبا و ظرفیت عظیم گردشگرپذیری در روستاهای گیلان اشاره کرد و افزود: گیلان از استعدادهای متفاوت و متنوع بی نظیری برخوردار است و چنانچه به این روستای نمونه گردشگری به عنوان مصداق این امر بنگریم، به ظرفیت های منحصر به فرد استان در بخش گردشگری پی خواهیم برد.

استاندار گیلان در ادامه به استعداد بی نظیر گردشگری در روستای سقالکسار نیز اشاره و با بیان اینکه با بهره گیری از ظرفیت های این منطقه به راحتی می توان ۵۰۰ فرصت شغلی پایدار را ایجاد کرد افزود: مشابه این روستا از لحاظ وجود آب بندان پیرامون جنگل با دارا بودن مردمانی علاقمند، مستعد و خوش ذوق در استان گیلان فراوان است.

نماینده عالی دولت در گیلان از اختصاص یک روز کامل کاری در هفته به مباحث مرتبط با بوم گردی و برگزاری جلسات اختصاصی در این راستا خبر داد: تمام تلاش ما بر این است تا زمینه توسعه گردشگری و رونق بوم گردی در استان فراهم و شاهد اتفاقات خوب در این بخش باشیم.

دکتر سالاری آغاز پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از گیلان را به فال نیک گرفت و افزود: انشاء ا… با همت مردم و حمایت های دولت خواهیم توانست مشکل بیکاری را حل کنیم.

Share