مردم گیلان به دولت روحانی اعتماد دارند

آخرین اظهارات محمد احمدی‌پور در کسوت معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان

معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه صندوق آرا میزان سنجش عملکرد است، گفت: مردم گیلان به دولت روحانی اعتماد دارند و امید دارند که مشکلات را حل می‌کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری استان گیلان با دستور کار تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری به ریاست مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مسئولان و مدیران استان برگزار شد.

در این جلسه محمد احمدی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان این که اولین معارفه‌ام آذر ماه ۵۹ بود، گفت: گذر زمان به سرعت می‌گذرد، افتخار داشتم ۱۰ سال در نهاد مقدس سپاه خدمت کنم و بعد از آنجا به وزرات کشور آمدم و توفیق داشتم در دولت اصلاحات و تدبیر و امید در فرمانداری و استانداری باشم. مدتی هم از فضای سیاسی دور بودم اما با روی کار آمدن دولت روحانی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان اتخاب شدم.

احمدی‌پور با تاکید بر اینکه مردم امیدوار بودند دولتی روی کار آمده که تدبیر جدیدی برای حل مشکلات داشته است، یادآور شد: دولت تغییرات را انجام می‌دهد تا سبب کارآمدی بیشتر باشد.

وی افزود: از نکات اساسی و مهم مدیریت سیاسی جامعه این است که شرایط ایحاد توسعه را فراهم سازد. مدیریت سیاسی جامعه می‌تواند شرایط توسعه را فراهم کند و این مدیریت در راس ریاست جمهوری و سلسله مراتب در کشور و استانها تقسیم مبشود.

معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به تجربه سی ساله خود اظهار کرد: حوزه سیاسی را عام، منجسم و فراگیر دیدیم بنابراین مقوله امنیت فراحزبی و خارج از گرایش های سیاسی تعریف کردیم تا امن ترین محل را برای همه در این حوزه‌ ایجاد کنیم. اقدامات را متناسب با واقعیت جامعه و علم روز انجام دهیم و این بخش را بر مبنای اخلاق اداره کردیم زیرا دو مشکل اخلاق حرفه ای و اخلاق اجتماعی در جامعه وجود دارد که باید بیشتر به آن پرداخته سود

احمدی پور با تاکید بر اینکه در چهارسال گذشته سعی شد استان گیلان در آرامش باشد، افزود: ۲۶ تشکل و حزب در گیلان فعال بودند و هیچ نشست قانونی بهم نخورد. در مطبوعات رتبه ۲ تا ۶ کشوری هستیم و از لحاظ امنیتی در سال ۹۵ جز ۵ استان اول کشور هستیم.

وی با بیان اینکه در پای صندوق رای افراد بدون لکنت زبان و بدون ترس رای می‌دهند، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری شاهد مشارکت ۸۲ درصدی گیلانیها بودیم و رتبه ۵ کشور را داشتیم و در رای دادن به دکتر روحانی رتبه سوم را داشتیم.

معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه صندوق آرا میزان سنجش عملکرد است، گفت: مردم گیلان به دولت روحانی اعتماد دارند و امید دارند که مشکلات را حل می‌کند. و نکته دیگر این است که کارگزاران حکومتی در گیلان باید اعتماد عمومی مردم را جلب کنند تا مردم به این واقعیت برسند که دولت می‌تواند مشکلات را حل کند.

احمدی پور تصریح کرد: هر توفیقی که داشتیم بخاطر کار و تلاش، حضور مردم، همراهی مطبوعات، همراهی نماینده ولی فقیه در استان و در راس اینها عنایت خداوند بود.

وی با تشکر از همه مدیران و فرمانداران گفت: از روز اول تمام تلاشم این بود که نسبت به کسی بی احترامی نکنم. اما گاهی سختگیری در کار وجود داشت که اگر کسی را ناراحت کرده ام عذرخواهی می‌کنم

احمدی پور ادامه داد: دکتر سالاری از مشورت بنده استقبال کردند و مشورت دادن همیشه سبب موفقیت خواهد شد.

گفتنی است با حکم وزیر کشور «علی اصغر جمشیدنژاد» به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان منصوب شد.

 

Share