رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

درخت تنومند انقلاب در سالهای ۷۸، ۸۸ و ۹۶ هرس شد|حضور گسترده‌تر جبهه باطل در فضای مجازی

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به اینکه اگر انقلاب اسلامی یک روز نهال بود اما امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است و این درخت باید هر از چندگاهی هرس شود و این کار در سال ۷۸، ۸۸ و ۹۶ انجام شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین رونمایی فیلم کوتاه “دیوار” با حضور حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، مسعود زین‌العابدین معاون برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور، یاسر تقوی رییس انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان و عوامل این فیلم برگزار شد.

حجت‌الاسلام اشجری در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران تولید فیلم کوتاه “دیوار”، اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان همواره در حرکت‌های انقلابی پیش‌قدم هستند.

وی با اشاره به ایام فاطمیه، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگوی برای زنان جهان هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه اگر درس ولی‌شناسی می خواهیم یاد بگیریم باید این را از حضرت فاطمه زهرا (س) بیاموزیم، افزود: سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال با ایام فاطمیه همزمان شده است که این موضوع برای ما پربرکت است و باید در جشن پیروزی انقلاب حرمت ایام فاطمیه حفظ گردد که خوشبختانه اینگونه شده است.

حجت‌الاسلام اشجری با اشاره به اینکه اگر انقلاب اسلامی یک روز نهال بود اما امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است و این درخت باید هر از چندگاهی هرس شود و این کار در سال ۷۸، ۸۸ و ۹۶ انجام شد.

وی ادامه داد: باید همیشه پشتیبان نظام و انقلاب باشیم اما متاسفانه برخی نتوانستد این کار را انجام دهند.

اشجری با بیان اینکه باید مطالبات به‌حق مردم شنیده شود، گفت: کسانی که خودشان صاحبان انقلاب هستند، نخواهند گذاشت که از این مطالبات به‌حق مردم سوء استفاده شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، فیلم کوتاه “دیوار” را کاری بزرگ دانست و افزود: هرکاری که با اخلاص و برای خدا انجام شود مسلما کار بزرگی است و فیلم کوتاه “دیوار” یکی از مصادیق آیه مبارکه “ان تقوموا مثنی و فرادی” است.

وی با اشاره به اینکه حضور جبهه حق در فضای مجازی قابل قبول نیست، تصریح کرد: فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و متاسفانه جبهه باطل از جبهه حق گسترده‌تر در فضای مجازی کار می‌کند.

اشجری با بیان اینکه امروز باید از زبان هنر که زبان جوانان نیز هست استفاده کنیم، گفت: اگر بتوانیم زبان جوانان را درک کنیم قطعا می‌توانیم به هدف خود برسیم.

وی افزود: متاسفانه برخی مسوولین‌ ما زبان هنر و زبان جوانان را درک نمی‌کنند که این موضوع یک آفت است.

به گزارش دیارمیرزا، فیلم کوتاه “دیوار” به نویسندگی و کارگردانی مجتبی حاذق نیکرو توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تولید شده است.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از عوامل این فیلم‌کوتاه تقدیر و تشکر شد. دیوار روایتی کوتاه از تاریخ وقایع کلی ایران اسلامی است. روایتی که داستان ها را حول محور شخصیت اصلی که همانا دیواری‌ست که نوشته های مختلفی با توجه به دهه ها و اتفاقات متفاوت بر روی آن حک می شود و آخرین نوشته ی روی آن، شعار (ما تا آخر ایستاده ایم) می باشد. دیوار که خود نمادی از انقلاب است باقی می ماند و سرد و گرم روزگار را می چشد اما همچنان پس از گذشت سال ها ایستاده است. این اثر در ۱۲ دقیقه، ۹ پلان و به همت هنرمندان جوان استان تهیه شده است.

Share