در سکوت کامل خبری

یک بانو ناظر جدید گمرکات استان گیلان شد

ویدا شفقتی طی حکمی از سوی فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران، به عنوان سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان گیلان منصوب و از تاریخ ۱۰ دی ماه طی آیینی جانشین محمد شهبازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناظر جدید گمرکات گیلان گفت: هدف ما تداوم اهداف تعیین شده از سوی ستاد مرکزی گمرک جمهوری اسلامی ایران و بررسی و رفع نواقص و اشکالات پیش آمده در سامانه جامع امور گمرکی به منظور به روزرسانی و رفع مشکلات جهت تسریع در کار ارباب رجوع است.

ویدا شفقتی که اخیرا به عنوان سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان گیلان منصوب شده است در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: احصاء قوانین و مقررات مخل تجارت خارجی و ارسال آن به ستاد جهت اصلاح از طریق تشکیل جلسات بازنگری و بررسی بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره، برگزاری جلسات زمان سنجی رویه صادرات جهت بررسی علت تاخیر و افزایش ترخیص کالای صادراتی و رفع آن، پیگیری مشکلات و چالش های موجود در رویه های مختلف خصوصا صادرات با تشکیل جلسه برای خدمت گیرندگان را دنبال می کنیم.
وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشکده حقوق دانشگاه شیراز است از سال ۷۶ به استخدام گمرک در آمده ، تاکنون در آستارا، شیراز و انزلی خدمت کرده و در سمتهای اجرایی چون معاونت امور گمرکی ستاد نظارت گمرکات گیلان و نماینده تام الاختیار گمرک در مرکز سرمایه گذاری خارجی استان صاحب تجربه است.
شفقتی که به تدریس در دانشگاه در رشته قوانین امور گمرکی نیز اشتغال داشته، تدوین برنامه اجرایی گمرکات استان گیلان وتهیه گزارش عملکرد گمرکات در سنوات ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱را در کارنامه فعالیتهایش دارد.
کارشناس تعیین ارزش، معاون امور مسافری مدیر کل، رئیس سرویس ارزیابی، دبیر کمیته های اجرایی از قبیل تحول اداری، پیشنهادات، آموزش، ارزیابی عملکرد، سلامت اداری، نماینده مدیریت در اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت از دیگر سوابق اجرایی این بانو است.
ویدا شفقتی طی حکمی از سوی فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران، به عنوان سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان گیلان منصوب و از تاریخ ۱۰ دی ماه طی آیینی جانشین محمد شهبازی شد.

Share