فیروز کریمی در نشست خبری

چمن سردار جنگل رمق بازیکنان را گرفت | اجازه قرتی بازی‌ به بازیکنانم را نمی‎دهم

کریمی با بیان اینکه چمن ورزشگاه ما جزو بهترین چمن‌های کشور است، اظهار داشت: چمن ورزشگاه سردار جنگل رمق چندین بازیکن ما را گرفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فیروز کریمی، سرمربی گسترش فولاد تبریز در کنفرانس خبری پس از بازی سپیدرود رشت با بیان اینکه در کنفرانس قبل از بازی به دلیل دیر رسیدن به رشت نتوانستم حضور یابم، گفت: از اینکه دیروز در کنفرانس نبودم عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت که نیمه اول بدون چون و چرا برای ما و نیمه دوم بدون چون و چرا برای سپیدرود بود، اظهار داشت: نیمه اول ما به علت عدم دقت بازیکنان به گل بیشتر نرسیدیم و در نیمه دوم سپیدرود به دلیل بدشانسی بسیار زیاد به گل نرسید.

کریمی ادامه داد: هر دو تیم نشان دادند که می‌خواهند فوتبال بازی کنند و در ادامه لیگ برای سپیدرود آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه سپیدرود بسیار خوب بازی کرد، گفت: ما شانس آوردیم و نتیچه گرفیتم زیرا سپیدرود در نیمه دوم بسیار قابل قبول بازی کرد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. فشار سپیدرود باعث شد در نیمه دوم عقب بکشیم و تعویض‌های خود را براساس شرایط بازی انجام دادیم.

کریمی با بیان اینکه چمن ورزشگاه ما جزو بهترین چمن‌های کشور است، اظهار داشت: چمن ورزشگاه سردار جنگل رمق چندین بازیکن ما را گرفت.

وی با بیان اینکه هر دو تیم رو به جلو بازی کردند، گفت: در گسترش با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم.

کریمی در خصوص حواشی پیش آمده در زمینه رفتار عزیز معبودی، گفت: به روح برادرم چیزی ندیدم و اجازه این قرتی بازی‌ها را به بازیکن نمی‌دهم. بنده چیزی ندیدم و در صورت اینکه حرکتی انجام داده باشد با وی برخورد جدی میکنم.

گفتنی است گسترش فولاد تبریز موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل سپیدرود رشت به برتری درست یابد.

Share