وزیر علوم با اشاره به ناآرامی‌های اخیر؛

پیگیری‌ها برای حل مشکلات دانشجویان به‌طور جدی ادامه دارد

وزیر علوم و تحقیقات در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر دستگیری برخی از دانشجویان در ناآرامی‌های اخیر گفت: مذاکرات لازم با مقامات انتظامی، امنیتی و قضایی بعمل آمده و پیگیری‌ها برای حل مشکل این دانشجویان به طور جدی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، منصور غلامی با اشاره به اینکه مشکل برخی از دانشجویان تاکنون حل شده است، گفت: در مواردی که اموال تخریب شده گاهی پای شاکی خصوصی در میان است و متاسفانه رسیدگی به کار افرادی که مرتکب جرایم عمومی و مشهود شده‌اند، کمی زمان‌بر است.

وزیر علوم افزود: با این همه و با توجه به نزدیکی امتحانات ترم دانشجویان، امیدوارم با رایزنی‌هایی که درحال انجام هستیم و با مساعدت مقامات انتظامی و قضایی، مشکل باقی‌مانده دانشجویان نیز به‌زودی حل شود.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای پیگیری مسائل قضایی دانشجویان و حل مشکل آنها بعمل خواهد آورد، گفت: از دانشجویان انتظار این است، همانطور که در مناسبت‌های مختلف، مطالبات و نظرات به حق خود را با رعایت شأن و جایگاه واقعی دانشجویی بیان کرده‌اند، خط خود را از اغتشاشگران و افرادی که قصد سوءاستفاده از این تجمعات را داشته و دارند، جدا کنند.

Share