رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی بیمارستان صومعه‌سرا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ساخت اورژانس بیمارستان صومعه‌سرا است که در ۴ سال گذشته متوقف‌شده بود که بار دیگر شروع به کارکرد گفت: این بیمارستان تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، شاهرخ یوسف‌زاده چابک در نشست هم‌اندیشی استاندار با بخشداران دهیاران و شورای شهرستان در تالار فرشتگان آسایشگاه معلولین غرب گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی از گذشته در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان صومعه‌سرا سرمایه‌گذاری کرده است اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به ۴۰۰ نفر پرسنل در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی گفت: بیمارستان صومعه‌سرا از فعال‌ترین بیمارستان‌های استان است که در حال حاضر ۳۴ متخصص در این بیمارستان فعالیت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این دانشگاه در حال اجرای ۱۶ میلیارد تومان طرح عمرانی در صومعه‌سرا است افزود: مهم‌ترین این پروژه‌ها ساخت اورژانس بیمارستان صومعه‌سرا است که در ۴ سال گذشته متوقف‌شده بود ولی با تلاش‌های نماینده شهرستان این پروژه بار دیگر شروع به کارکرد.

یوسف‌زاده چابک با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی ساخت بیمارستان صومعه‌سرا تصریح کرد: برخی خانه‌های بهداشت شهرستان تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: راه‌اندازی کوهورت بین‌الملل در صومعه‌سرا موجب بررسی اطلاعات افراد ۳۰ تا ۵۰ سال می‌شود و بانک ژنتیک این منطقه به‌دست‌آمده و بیماری‌ها را پیش‌بینی و درمان می‌کند.

Share