در یک دیدار خانگی

پیروزی ملوان انزلی مقابل اکسین البرز

ملوان انزلی موفق شد در خانه خود با یک گل مقابل اکسین البرز به برتری دست یابد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ملوان انزلی موفق شد در خانه خود با یک گل مقابل اکسین البرز به برتری دست یابد.

ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب حجت صدیقی، وحید حیدریه، مهیار نوری، پژمان نوری، شهریار مقانلو، بابک مرادی، پوریا غلامی، ایمان باصفا ،شهاب زندی، حافظ یعقوبی، عظیم گوک و سرمربیگری نادر دست نشان به مصاف تیم حریف به میدان رفت.

تیم اکسین البرز نیز با سجاد بیرانوند، میثم آقابابایی، پویاسیف پناهی، هادی شکوری، محمد پورمحمد، محسن ایران نژاد، میلاد سلیمان فلاح، شاهین شفیعی، یاسر وکیلی، رضا فیروز زاده، رضا درویشی بازی را آغاز کرد.

مهدی الوندی، بابک عباسقلی زاده و مرتضی عابدی در این دیدار یاسر همرنگ در امر داوری همراهی می کنند.

ملوانان در هجده بازی دارای ۶ برد، ۸ تساوی و ۴ باخت با ۲۶ امتیاز در جایگاه نهمی جدول حضور دارند که این در حالی است که اکسین با ۸ برد، ۵ تساوی و ۵ باخت دارای ۲۹ امتیاز بوده و پیش از این بازی در جایگاه ششم قرار داشته است.

در این دیدار بازیکنان تیم ملوان با لباس اول خود به رنگ یکدست سفید و بازیکنان تیم اکسین البرز با پیراهن زرد وارد این میدان شدند.

پیش از شروع این دیدار به دلیل درگذشت مصطفی حکمت شعار داور بازنشسته فوتبال و نماینده فدراسیون در لیگ برتر و همچنین غرق شدی جمعی از دریانوردان کشور عزیزمان در دریای چین با یک دقیقه سکوت برگزار شد.

نیمی از سکو های ورزشگاه تختی به دلیل بازسازی تخریب شده ولی هواداران ملوان با تشویق های خود موجب شده که سکوهای خالی به چشم نیاید.

نادر دست نشان سرمربی ملوان از ابتدای بازی کنار خط به راهنمایی شاگردان خود پرداخته و از آنها می‌خواهد در دادن پاس ها عجول نباشند و دقت کنند.

۱۱ دقیقه از بازی گذشته و ملوانان دو موقعیت خوب گلزنی را تا کنون از دست داده است.

در دقیقه ۱۶ دست نشان به تکل خطرناک مدافع اکسین البرز به شدت اعتراض کرد که توسط داور چهارم به آرامش دعوت شد.

در دقیقه ۲۲ خطای مشکوک بر روی بازیکن بابک مرادی صورت گرفت که داور دستور به ادامه بازی که بار دیگر سرمربی ملوانان به تصمیم داور اعتراض کرد.

در دقیقه ۳۲ شهریار مقانلو مهاجم بلند قامت ملوان یک تنه به خط دفاعی تیم اکسین حمله ور می‌شود که در محاصره مدافعین اکسین گرفتار شده و نقش زمین می‌شود و داور به دلیل شبیه سازی به مقانلو کارت زرد نشان می دهد.

در دقایق پایانی نیمه نخست ناظر داوری دستور به پایین آوردن برخی بنرهای حمایتی هواداران ملوان داد و در پایان نیز نیمه نخست بدون گل پایان یافت اما نیمکت و هواداران ملوان به تصمیمات تیم داوری اعتراض کردند.

در بین دو نیمه با حضور مسئولین ورزشی شهرستان از چهار بازیکن منتخب فستیوال مدارس فوتبال کشور تجلیل به عمل آمد.

در نیمه دوم دو تیم بدون هیچ تغییری وارد زمین شدند و ملوان با تشویق هواداران خود تمام قد در حال حمله بود.

در دقیقه ۶۹ دو تعویض همزمان برای ملوان که شهریار مقانلو و امین جهان کهن خارج و به ترتیب خشایار زبرجد و ایمان باصفا وارد زمین شدند.

دقیقه ۷۲ ملوان مزد تلاش های خود را میگیرد و توسط پوریا غلامی با یک ضربه سر زیبا به گل می‌رسد و یک بر صفر از میهمان جلو می افتد.

در ۸۷ درگیری لطفی میان یکی از کادر فنی تیم اکسین با هواداران ملوان رخ داد که با مداخله ناظر بازی موضوع پایان یافت.

۴ دقیقه وقت اضافی توسط داور اعلام شد و یک موقعیت خطرناک برای اکسین البرز که با واکنش خوب دروازبان ملوان مانع گلزنی تیم میهمان شد.

در پایان بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان بندرانزلی به پایان می‌رسد.

Share