رئیس کل دادگستری گیلان

پرونده قتل «اهورا» با فوریت در دیوان عالی کشور بررسی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به آخرین اخبار و تصمیمات اتخاذ شده در مورد پرونده اهورا گفت: با ارسال درخواستی فوری به دیوان عالی کشور خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این پرونده شدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، احمد سیاوش‌پور اظهار داشت: پرونده “قتل اهورا” کودک خردسال گیلانی برای رسیدگی فوری، به دیوان عالی کشور ارجاع داده شده تا هرچه سریعتر و در اسرع وقت به وضعیت آن رسیدگی شود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان تصریح کرد: پرونده “قتل اهورا” با یک نامه و پیک ویژه جهت تسریع در رسیدگی فوق العاده از دادگستری استان گیلان به تهران ارسال شده است.

سیاوش‌پور عنوان کرد: با توجه به حساسیت‌های بسیار بالایی که در خصوص این پرونده در جامعه و اذهان عمومی وجود داشته و دارد درخواست کرده‌ایم تا با توجه به این موارد نسبت به رسیدگی هرچه سریعتر آن اقدام شود.

وی همچنین ابراز داشت: طی روزهای اخیر در شهر رضوانشهر دختری اقدام به پرت کردن خود از پل عابر پیاده به قصد خودکشی کرد که علت و انگیزه اصلی این حادثه هنوز مشخص نشده است.

 رئیس کل دادگستری استان گیلان افزود: پرونده خودکشی مادری در شهر رضوانشهر که اقدام به پرت کردن خود و دو فرزند خردسالش از پنجره اتاق به پایین ساختمان کرده بود نیز در حال انجام بررسی‌های لازم است.

سیاوش‌پور خاطرنشان کرد: هم اکنون نمی‌توان با قطعیت در مورد هر دوی این پرونده‌ها صحبت کرد زیرا پرونده‌های مذکور از لحاظ حقوقی در حال بررسی بوده و نمی‌توان در خصوص آن‌ها اطلاعات دقیقی ارائه داد.

Share