مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:

پرونده تخلف سه شرکت لبنی گیلان در حال رسیدگی است

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به افزایش غیرقانونی قیمت محصولات لبنی توسط شرکت های متخلف در استان گفت: پرونده تخلف سه شرکت لبنی گیلان در این مرجع در حال رسیدگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به افزایش غیرقانونی قیمت محصولات لبنی توسط شرکت های متخلف در استان گفت: پرونده تخلف سه شرکت لبنی گیلان در این مرجع در حال رسیدگی است.

رضا قشلاقی افزود: در راستای سیاست های دولت مبنی بر عدم افزایش قیمت ها، با توجه به افزایش غیرقانونی قیمت محصولات لبنی گیلان بلافاصله اداره های تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت استان برای بازگشت قیمت ها اقدام کردند.

وی اظهار کرد: براساس پایش میدانی انجام شده از بازار، مشخص شد که قیمت محصولات لبنی افزایش یافته که مقرر شد شرکت های مذکور نسبت به بازگشت قیمت ها اقدام کنند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان؛ از هشت شرکت لبنی استان، برای سه شرکت متخلف پرونده تشکیل شد که در حال رسیدگی در شعبه های این مرجع قضایی است.

بر اساس جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها در ششم تیرماه سال ۱۳۹۴ محصولات لبنی پرمصرف شامل شیر، ماست و پنیر مشمول کالاهای اولویت اول می شوند و هرگونه افزایش قیمت به طور صرف، بعد از تصویب و ابلاغ کارگروه تنظیم بازار قابلیت اجرا دارد.

Share