استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رشت:

وظیفه داریم نسبت به مطالبات مردم توجه جدی داشته باشیم

سالاری با بیان اینکه باید مردم به راحتی به همه مسئولان دسترسی داشته باشند و حرفهایشان را بشنود، گفت: وظیفه داریم نسبت به مطالبات مردم توجه جدی داشته باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آئین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و پیشین رشت صبح امروز یکشنبه ۱۰ دی ماه با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

مصطفی سالاری استاندار گیلان در این جلسه مردم را کارفرما و مسئولان را خادم مردم دانست و اظهار کرد: همه کسانی که از خزانه دولت حقوق می‌گیرند و از حاکمیت دارای اختیاراتی هستند در واقع حقوق بگیر مردم هستند بنابراین باید به گلایه‌ها و درخواستهای مردم بخصوص جوانان توجه کنیم.

وی با بیان اینکه باید مردم به راحتی به همه مسئولان دسترسی داشته باشند و حرفهایشان را بشنود، گفت: قوای سه گانه در مقابل مردم پاسخگو هستند و این مستثنی نیست و وظیفه داریم نسبت به مطالبات مردم توجه جدی داشته باشیم.

سالاری با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم امید را در مردم تقویت کنیم، افزود: اگر خدشه‌ای به نظام وارد شود همه ما مقصر هستیم.

استاندار گیلان متذکر شد: فکر می‌کنیم که گلایه از هم سبب تضعیف میشود درحالیکه من قبول ندارم بلکه انتقادات سبب تقویت آن حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم نامحرم نیستند یادآور شد:در قبال معیشت، آموزش و آزادی بیان مسئول هستیم. اگر عملکردها خوب باشد جامعه پویا میشود و مردم از انقلاب راضی خواهند بود.

سالاری تاکید کرد: از همه فرمانداران می‌خواهم که جلسات بیشتری با مردم باشد و صرفا دولتی ها کنار هم ننشینیم. باید نارسایی‌هایی را از مردم بشنویم. همه چیز رصد کنیم و پیگیری‌ها را انجام دهیم.

به گزارش دیارمیرزا استاندار گیلان در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به بیکاری جوانان اظهار کرد: جوانان بیکار زیادی داریم و هیچ کس نباید خودش را نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بداند.

وی با بیان اینکه رسالت ما خدمت به مردم است، یادآور شد: وظیفه ما این است برای مردم کار کنیم. از ائمه جمعه سراسر استان، نهادها دولتی، نمایندگان و نهادهای حاکمیتی میخواهم با روحیه تعامل کار انجام شود. بدانیم که نهادهای حاکمیتی در سایه تعامل توفیق خواهند داشت.

استاندار گیلان افزود: در برخی موارد هدف گذاری خوب است اما باهم همکاری نمی‌کنیم. بدون تردید با رویکرد همکاری و برای حل مشکلات جوانان شجاعانه گام برداریم اثر بخش خواهد بود. در گیلان ظرفی هایی است که در استانهای دیگر نیست بنابراین ایراد از خود ما است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سیروس شفقی فرماندار پیشین رشت قدردانی و محمد احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری رشت معارفه شد.

 

Share