اغتشاشگران از احساسات مردم سوءاستفاده کردند

واکنش نماینده تاکستان به آتش زدن حوزه علمیه این شهر

نماینده مردم تاکستان در مجلس در واکنش به آتش کشیده شدن حوزه علمیه این شهر در روز نخست اغتشاشات گفت: عوامل مخرب دستگیر شدند و هم اکنون فضای شهر آرام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهمن طاهرخانی درگفت وگو با خانه ملت، در واکنش به انتشار فیلم به آتش کشیدن حوزه علمیه شهرستان تاکستان در ۱۲ دی ماه، گفت: حدود ۱۲۰ نفر در روز یکشنبه (۱۰ دی ماه) در شهرستان تاکستان تجمع کردند و در روزهای بعد این میزان بسیار تقلیل یافت به نوعی که شب گذشته فضای شهر آرام و اعتراضات پایان یافت.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه اغتشاشگران از احساسات پاک مردم سوءاستفاده کردند و در روز نخست ( یکشنبه ۱۰ دی ماه) حوزه علمیه این شهر را به آتش کشیدند البته در این حادثه هیچ فردی زخمی یا کشته نشد.

وی افزود: در حقیقت عده‌ای معاند و بیگانه در بین مردم و در جریان اعتراضات مردمی حضور و اقدام به اعمال ناشایست کردند، بر اساس شناسایی خودروی دستگیر شده‌ها، گروه سهیم در آتش کشیدن حوزه علمیه و تخریب اموال عمومی تاکستانی نیستند و از شهرهای دیگر به این منطقه آمدند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، معتقد است: با توجه به نوع اغتشاشات مشخص است که معاندین از قبل برنامه‌ریزی کردند لذا مردم تاکستان صف خود را از آنها جدا و در راهپیمایی نسبت به آنها اعلام انزجار کردند، البته مطالبات به حق مردم از جمله گرانی، تورم و بیکاری قابل پیگیری است و قوای سه گانه با همکاری و هماهنگی مشکلات را مرتفع خواهند کرد./

Share