سخنگوی کمیسیون امنیت ملی

هر کسی راه خود را از ولی فقیه جدا کند، یا حصرنشین می‌شود یا بست‌نشین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شناخت فتنه‌ها بسیار سخت است گفت: هر کس راه خود را از ولی فقیه دور کند، حصرنشین و یا بست‌نشین می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید حسین نقوی حسینی ظهر امروز در سخنرانی پیش خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قرچک، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور به خاطر استکبارستیزی علیه آمریکا داده است اظهار داشت: فرانسه و انگلیس درحالی ادعای مبارزه با تروریسم دارند که کشورشان مأمن تروریست‌های جهان است.

وی بیان کرد: سران استکبار در سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات ۹ ماه کشور را به آشوب کشاندند و در این مسیر از هیچ اقدامی اِبا نکردند، تا اینکه فتنه در گسل خونین قرار گرفت.

سرنوشت سوریه و لبنان منفک از سرنوشت ایران نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به کسانی که سرنوشت سوریه و لبنان را منفک از سرنوشت خود می‌دانند افزود: اگر جوانان ما در آن سوی مرزها با داعش مبارزه نمی‌کردند امروز در کوچه‌ پس‌کوچه‌های کشور مان داعشی دنبال خانواده های ما بودند تا به آن ها آسیب بزنند چراکه داعش از ابتدا برای نابودی جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شده بود.

نقوی حسینی تصریح کرد: ایران تمام معادلات آنان را به هم زده است و چون این شرایط برای دشمنان انقلاب غیرقابل تحمل بود به فکر توطئه‌های مختلف افتادندو سبب ایجاد فتنه‌هایی توسط سرکرده‌های خود شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناخت فتنه‌های امروز بسیار سخت است تأکید کرد: این‌گونه فتنه‌ها باعث نفوذ آشوب در کشور می‌شود، امتی که امام خود را گم کند شایسته حمایت خداوند نیست و هر کس راه خود را از ولی فقیه جدا کند، فتنه‌گر اعم از حصرنشین و یا بست‌نشین می‌شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود:اغتشاشات، فتنه سازمان‌یافته دشمن است، مبادا در دام آن‌ گرفتار شویم.

نقوی حسینی در پایان خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: مردم مشکل بیکاری، معیشتی و اقتصادی دارند، برجام هیچ مشکلی را حل نکرده است، به فکر مردم و پاسخگوی مطالبات آن‌ها باشید، اگر این مشکلات حل نشود دشمنان، با ایجاد فتنه بزرگ‌تر به دنبال موج سواری بر مطالبات مردم هستند.

Share