استاندار گیلان

میانگین سنوات خدمتی مدیران فعلی بالای ۳۰ سال است

سالاری با بیان اینکه به یاری خداوند از وجود جوانان در عرصه‌های مدیریتی استان بهره خواهیم گرفت افزود: استفاده از جوانان استرتژی ما است تا انشاءا… استان با خلاء مدیریتی مواجه نگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست هم اندیشی با نمایندگان اقشار، اصناف و فعالان فرهنگی- اجتماعی شهرستان صومعه‌سرابر ضرورت بهره‌گیری از توانمندی جوانان در عرصه‌های مدیریتی افزود : مدیران کل دستگاههای اجرایی، منصفانه و عادلانه از میان جوانان، نیروهای شایسته را در عرصه‌های مدیریتی به کار گیرید.

 دکتر مصطفی سالاری در این نشست که شامگاه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد فعالان سیاسی و اجتماعی این شهرستان را فعال و پویا توصیف کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر دغدغه‌های مردم را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار، فراگیر، متوازن، انسان محور، اراده مستحکم و خلل ناپذیر اجتماعی را می‌طلبد که باید تقویت کنیم افزود: با این رویکرد گیلان نخستین استانی خواهد بود که دیگر دغدغه اشتغال را نخواهد داشت.

استاندار گیلان گفت: تا زمانی که نتوانیم دغدغه و نیازهای اولیه مردم همچون اشتغال را حل کنیم نمی‌توانیم به دغدغه‌های تعالی دهنده دست یابیم.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: باید فضایی را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند از ظرفیت و استعدادهای استان در جهت کارآفرینی و اشتغال بهره گیرند.

دکتر سالاری وظیفه نخبگان و هنرمندان جامعه را تنها خلق آثار هنری ندانست و افزود: نخبگان وظیفه سنگینی را در فراهم کردن زمینه مناسب برای رشد و توسعه جامعه برعهده دارند.

استاندار گیلان تضارب آراء را مثبت دانست و گفت: بسیاری از اندیشه‌های پویا از تضارب آرا حاصل می‌شود.

سالاری اختلاف سلیقه، داشتن اندیشه و فکر را موجب تحرک و پویایی دانست و افزود: باید با احساس مسئولیت در جهت ترمیم فضای کار و تلاش بهتر گام برداریم.

وی با بیان اینکه فعالان مدنی می‌توانند مطالبات شهرستانی را به گوش مسئولین رسانند افزود: در نگاه نقادانه و منصفانه امکان بروز خطا وجود ندارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه منصفانه و عادلانه، انتقاد، گلایه و پیگیری داشته باشید افزود: این در حقیقت کمک به یکدیگر است.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی جوانان در عرصه‌های مدیریتی تأکید کرد و افزود: میانگین سنوات خدمتی مدیران فعلی بالای ۳۰ سال است و حدود ۳ تا ۴ سال آینده تقریباً این مدیران بازنشسته می‌شوند.

استاندار گیلان با بیان اینکه به یاری خداوند از وجود جوانان در عرصه‌های مدیریتی استان بهره خواهیم گرفت افزود: استفاده از جوانان استراتژی ما است تا انشاءا… استان با خلاء مدیریتی مواجه نگردد.

سالاری در خطاب به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: منصفانه و عادلانه از میان جوانان نیروهای شایسته را در عرصه‌های مدیریتی به کار گیرید.

وی فضای همدلی و همکاری و تعامل را در شهرستان صومعه‌سرا خوب توصیف کرد و افزود: باید با همفکری و تعامل از ظرفیت و استعدادهایی را که خداوند متعال به استان عنایت فرموده در جهت رفاه مردم بهره  گیریم.

دکتر سالاری تأکید کرد: همه موظفیم تا فضای مناسب کار و تلاش را در استان فراهم کنیم.

Share