سرپرست فرمانداری شهرستان رشت

منفعت مردم بالاتر از حزب و گروه است | نباید با رسانه‌ها بیگانه باشیم

محمد احمدی با بیان اینکه رسانه‌ها باید عملکرد مدیران را رصد کنند و مدیران نیز باید پاسخگو باشند، گفت: نباید با رسانه‌ها بیگانه باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین معارفه و تکریم فرمانداران قدیم و جدید رشت با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

سیروس شفقی فرماندار سابق شهرستان رشت در این مراسم با بیان اینکه خداوند فرصتی در اختیار من گذاشت که به مردم فهیم شهرستان رشت خدمت کنم، افزود: بنده معتقد هستم زمانی عملکرد درست خواهد بود که مردم احساس رضایت داشته باشند.

وی افزود: خداوند را شاهد می‌گیریم از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم و با حمایت اقای نجفی استاندار سابق و دکتر سالاری استاندار معزز گیلان توانستیم در فضای آرام کارها پیش ببریم.

شفقی تاکید کرد: به عنوان رشتی هر کجا باشم و هر کاری بتوانم در راستای توسعه این شهرستان انجام دهم کوتاهی نخواهم کرد.

منفعت مردم بالاتر از حزب و گروه است

محمد احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان رشت در این نشست با قدردانی از اعتماد استاندار گیلان اظهار کرد: برای اداره شهرستان رشت باید از برنامه های کوتاه مدت و میان مدت استفاده کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه نسبت به فضای شهرستان رشت نا آشنا نیست، گفت: به مدت ۴ سال در اینجا فعالیت کردم. شهرستان رشت دارای بیش از ۹۰۰ هزار جمعیت دارد که ۷۶ درصد در شهر و ۲۴درصد در روستاها ساکن هستند.

وی با بیان اینکه رشت سومین شهر گردشگر پذیر کشور است، گفت: شهرستان رشت دارای ۲۳ کیلومتر نوار ساحلی بوده و سالانه ۱۷ هزار نفر گردشگر را پذیرا است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه برنامه‌هایی که قابل اجرا باشد باید در اولویت قرار بگیرد، تصریح کرد: اعتقاد بنده این است که منفعت مردم از منفعت حزب و گروه ارجح‌تر خواهد بود.

احمدی با بیان اینکه تقویت اعتماد عمومی مهمترین رکن حقوق شهروندی است، گفت: و باید در این زمینه کوشش فراوان کنیم و آنچه در برنامه کاری بنده است ارتقا و اصلاح شاخص‌های برخورداری است.

وی افزود: توجه به برنامه‌های اقتصادی در این شهرستان و اجرای برنامه‌های اشتغال خرد و خانگی، ستاد تسهیل و رفع موابع تولید، تلاش برای شناسایی ظرفیت‌ها و پتاسیل‌های شهرستان در برنامه کاری بنده قرار دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه رسانه‌ها باید عملکرد مدیران را رصد کنند و مدیران نیز باید پاسخگو باشند، گفت: نباید با رسانه‌ها بیگانه باشیم.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سیروس شفقی فرماندار پیشین رشت، محمد احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت معرفی شد.

Share