تهیه‌کننده سریال خبرداد

منتظر یک پایان جذاب برای «لیسانسه ها» باشید

مجموعه «لیسانسه‌ها» در قسمت‌های اخیر با پایان‌بندی سریال‌های تلویزیونی هم شوخی کرد؛ اینکه چرا اغلب سریال‌ها پایان خوشی دارند و در انتها همه شخصیت‌ها به هم می‌رسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از جام‌جم آنلاین، رضا جودی، تهیه‌کننده این مجموعه پرمخاطب تلویزیونی، درباره شوخی‌های متعددی که در قالب این سریال مطرح شد و در پاسخ به اینکه آیا با انتقادی هم مواجه شدید؟ اظهار کرد: ما با هیچ اعتراضی روبه‌رو نشدیم. با وزرا شوخی کردیم. با وزارت نیرو و وزارت بهداشت شوخی کردیم و این نشان‌دهنده ظرفیت بالای آن‌هاست؛ البته در بخش‌هایی هم تبلیغ کردیم و خیلی هم باید خوشحال باشند.

جودی یادآور شد: جنس کار «لیسانسه‌ها» طوری بود که از حوزه‌های مختلف، نهادها، اداره پلیس و وزارتخانه‌ها اجازه دادند که با آن‌ها شوخی کنیم.

این تهیه‌کننده با تأکید بر اینکه در این شوخی‌هایی که صورت گرفت، ما به هیچکس توهین نکردیم بلکه از آن‌ها تمجید هم کردیم، تاکید کرد: ما با خیلی از وزرا و وزارتخانه‌ها شوخی کردیم و این نشان‌دهنده ظرفیت بالای آن‌هاست.

جودی همچنین از پایان پخش سریال «لیسانسه‌ها» در هفته آینده خبر داد.

او درباره ساخت بخش سوم «لیسانسه‌ها» که آیا در سال ۹۶ اتفاق خواهد افتاد؟ توضیح داد: هنوز تصمیمی برای زمان ساخت ادامه سریال صورت نگرفته است اما هر زمان که سروش صحت فیلمنامه را بنویسد کار را شروع خواهیم کرد که احتمالا برای سال آینده خواهد بود.

جودی درباره‌ پایان سریال «لیسانسه‌ها» که سه‌شنبه، سوم بهمن‌ ماه اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: پایان این سریال مثل خود سریال جذاب خواهد بود.

این تهیه‌کننده همچنین از آماده‌سازی پشت صحنه سریال «لیسانسه‌ها» و پخش آن از شبکه سه سیما خبر داد.

Share