نادر دست‌نشان:

ملوان در بدترین شرایط مالی قرار دارد | عده‌ای با فحاشی به تیم استرس وارد می‌کنند

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت: تعداد معدودی بر روی سکوها در حال تخریب هویت و شخصیت هواداران ملوان هستند و با وارد آوردن استرس به بازیکنان باعث شده‌اند تیم نتیجه نگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سعید سالارزاده چند صباحی، قبل از نیم‌فصل با ملوان تمرین کرد تا اگر ازنظر فنی مورد تائید قرار گرفت و وضعیت مالی باشگاه روشن شد نسبت به عقد قرارداد با وی اقدام شود.

وی با اشاره به جلسات برگزارشده مابین شورای شهر انزلی و منطقه آزاد با مسئولین ملوان گفت: ملوان در بدترین شرایط مالی قرار دارد، تاکنون هیچ نهادی، ریالی کمک مالی به تیم ملوان نداشته است.

سرمربی تیم ملوان انزلی بابیان اینکه هیچ‌یک از اعضای ملوان دریافتی نداشته‌اند افزود: بازیکنان، مربیان و تدارکات پولی دریافت نکرده‌اند و بازیکنان حتی برای رفتن به مسافرت هم پول‌ندارند، اگر کمک‌های مالی پژمان نوری به بازیکنان نبود، فاجعه رخ می‌داد.

دست‌نشان تصریح کرد: بعد از رفتن دنیامالی از باشگاه، به‌جز آب‌معدنی هیچ‌چیزی در تمرین نداریم، با این وضعیت اسفناک شما در نظر بگیرید که انواع و اقسام توهین‌ها از سوی عده‌ای معدود به بازیکنان روا داشته می‌شود.

وی بیان کرد: بازیکنانی در تیم حضور دارند که قبل از بازی از ما می‌خواهند در لیست ۱۸ نفره قرار نگیرند تا فحش ناموس به آن‌ها داده نشود، شهریار مقانلو چند روز پیش‌هنگام رفتن سر تمرین انواع و اقسام توهین‌ها را شنید. البته ۳ – ۴ نفر هستند که در سکوها این حرکات را سازمان‌دهی می‌کنند، ملوان تیم بزرگی است و هواداران بزرگی دارد، عموم هواداران ملوان چه در بازی چه در تمرین تشویق و حمایت می‌کنند لیکن عده‌ای در پشت دروازه و سکوهای سمت چپ جایگاه حضور دارند که توهین‌های زشتی را نثار تیم می‌کنند، این عده خاص باعث وارد شدن استرس به بازیکنان می‌شوند و تمام مشکلات استرسی بازیکنان ناشی از آن‌هاست، ۲ بازی در استادیوم حضور نداشتند توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت: تماشاگر نباید به بازیکن استرس وارد کند، بازیکن تحت‌فشار نمی‌تواند حتی یک استپ ساده انجام دهد که نمونه بارز آن بازی مقابل مس رفسنجان بود. نیمه دوم بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و فرصت‌های پرشماری از دست دادیم که دلیل آن استرس بیش‌ازحد بازیکنان است.

Share