استاندار گیلان

مشکلات بخش اشتغال ناشی از عدم همکاری و ایستادگی بر موضع سخت‌گیرانه است

سالاری اظهار داشت: با مراجعه سرمایه‌گذاران و ارائه پیشنهاد و طرح خود، نظر اولیه دستگاه‌ها احصاء شده و پس از بررسی در کمیته‌های در نظر گرفته شده به نظر راهبردی دست خواهیم یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و رونق گردشگری صومعه‌سرا بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و افزود: مشکلات امروز بخش اشتغال ناشی از عدم همکاری و ایستادگی بر موضع سخت‌گیرانه است.

 دکتر مصطفی سالاری در این نشست که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد با اشاره به پروژه‌های مطرح شده در این نشست اظهار داشت: موارد مطروح شده در این نشست چنانچه به طور کامل محقق شود  بیش از هزار شغل ایجاد خواهد شد.

وی اغلب مشکلات مطرح شده در پروژه‌ها در این نشست را مسائل اداری عنوان کرد و افزود: به یاری خداوند مشکلات این پروژه‌ها در استان قابل حل است.

استاندار گیلان توسعه بخش گردشگری را از جمله اولویت‌های مهم استان برشمرد و افزود: مباحث سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به استان‌ها تفویض شده است.

سالاری بر ضرورت تسهیل بروکراسی در ادارات تأکید کرد و افزود: در مواردی متأسفانه حتی در بین دستگاه‌ها موضع سخت گیرانه وجود داشته گرفته و همکاری‌های لازم در راستای توسعه استان وجود نداشته که باید این روند اصلاح شود.

استاندار گیلان بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت و توانمندی‌های استان تأکید کرد و افزود: خداوند متعال مواهب الهی بیشماری را به این منطقه عنایت فرموده که باید از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان بهره گیریم.

سالاری بر ضرورت همکاری و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های تأکید کرد و افزود: چنانچه بر موضع سخت‌گیرانه خودایستادگی کنیم کاری پیش نخواهیم برد و مشکلات امروز بخش اشتغال در جامعه ناشی از عدم همکاری و ایستادگی بر موضع سخت‌گیرانه است.

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری نشست‌های مستمر کارگروه رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با مراجعه سرمایه‌گذاران و ارائه پیشنهاد و طرح خود، نظر اولیه دستگاه‌ها احصاء شده و پس از بررسی در کمیته‌های در نظر گرفته شده به نظر راهبردی دست خواهیم یافت.

در این نشست مشکلات ۷ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و با دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد.

Share