امام‌ جمعه سیاهکل

مردم همیشه پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند | بشارت می‌دهم نگران هیچ‌چیز نباشید

شکسته دل با بیان اینکه عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در حال حمایت کردن از این وضعیت هستند، گفت: نخواهیم گذاشت آمریکا و اسرائیل برای ما دلسوزی کنند و اگر دلسوز بودید تروریست‌های داعش را تربیت نمی‌کردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل پس از برگزاری راهپیمایی مردم سیاهکل در اعتراض به اغتشاشات اخیر در مسجد جامع سیاهکل اظهار کرد: راهپیمایی بسیار خوبی در سطح شهر سیاهکل برگزار شد و من از سپاه و کلیه عزیزانی که برای برپایی این راهپیمایی تلاش کردند تشکر می‌کنم و مطمئن هستیم این حمایت‌ها و حرکت‌ها به نفع نظام می‌شود.

وی افزود: مردم ما این‌هایی هستند که صدای حسین حسین ولایت را سر می هند نه آن‌هایی که پرچم کشور را آتش می‌زنند، آن‌ها عوامل خود شما هستند.

امام‌جمعه سیاهکل خطاب به مسئولین تأکید کرد: مسئولین محترم به داد این مردم برسید، مسئولین قدر مردم مظلوم را بدانند، باید کمر همت ببندیم که مشکل کشور حل شود، این‌ها حاضر هستند از جان بگذرند اما نظام اسلامی خدشه‌دار نشود.

شکسته‌دل بابیان اینکه مطالبات از دولت زیاد است و حاکمیت باید یک راهکار در نظر بگیرد تا مطالبات بدون انزجار پیگیری شود، گفت: به‌عنوان پیشنهاد به حاکمیت عرض می‌کنم که سازوکارهای رسیدن صدای مردم به مسئولان ایجاد شود تا مردم مشکلات خود را نظام‌مند ارائه کنند؛ بدون اینکه دشمنان سوءاستفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم دشمن در کشور دست‌نشانده دارد، اما مطمئن باشند دست دست‌نشانده‌هایشان را قطع خواهیم کرد، امروز ثابت کرده‌ایم و بازهم به اثبات می‌رسانیم که از مهم‌ترین عوامل ناامیدی آن‌ها هستیم و اگر مشکلی باشد خودمان حل می‌کنیم و یک شخص دیگری از خارج حق ندارد فضولی کند.

امام‌جمعه سیاهکل ابراز کرد: دو نوجوان در روزهای گذشته کشته‌شده‌اند و بانک‌ها و مکان‌های عمومی به آتش کشیده شده‌اند، مردم باید ببینند که چه کسانی از آدم کشی دفاع کردند و می‌گویند ادامه بدهید.

شکسته‌دل بابیان اینکه عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در حال حمایت کردن از این وضعیت هستند، گفت: مردم باید مثل همیشه هوشیار باشند، آیا اعراب سعودی چشم دیدن ما را دارند؟

وی با اشاره به حمایت‌های ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از اغتشاشات در ایران، تصریح کرد: کسی که تا دیروز می‌گفت مردم ایران تروریست هستند و ایرانیان را به کشورش راه نمی‌داد، الآن می‌گوید من طرفدار شما هستم، ما به او می‌گوییم تو که از دادن دارو به بیماران هم‌وطن ما دریغ کردی؛ آن‌وقت طرفدار ما هستی؟

امام‌جمعه سیاهکل گفت: ما نخواهیم گذاشت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ما دلسوزی کنند، این دلسوزی‌های شما برای منافع خودتان است، شما اگر دلسوز بودید تروریست‌های داعش را تربیت نمی‌کردید، اگر راست می‌گفتید دارو را تحریم نمی‌کردید، اگر راست می‌گفتید تحریم‌ها را برمی‌داشتید و در برجام دبه نمی‌کردید.

شکسته‌دل بیان کرد: دشمن متوجه شده که با این کارها نمی‌تواند به کشور اسلامی ضربه بزند و کشتی انقلاب به ساحل نجات می‌رسد.

وی ابراز کرد: دشمن نشان داده که رهبر، اسلام و قرآن را نمی‌خواهد، به خدا قسم اگر به هدف برسند که خوابش را هم نمی‌توانند ببینند؛ نخواهند گذاشت حتی پای کسی به مسجد برسد.

امام‌جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: میگویند نه قرآن نه اسلام جانم فدای ایران؛ ما در جواب می‌گوییم جام فدای قرآن و اسلام و ایرانی که در آن اسلام و قرآن ولایت مطلقه فقیه حکم فرماست.

شکسته‌دل بابیان اینکه به شما بشارت می‌دهم نگران هیچ‌چیز نباشید، گفت: مردم همیشه پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند، ولایت و امامت نهادینه‌شده‌اند و هر تیری که دشمن بیندازند به حرمت ولایت به خودشان برمی‌گردد.

Share