با برگزاری راهپیمایی؛

مردم آستانه اشرفیه نا آرامی‌های اخیر در کشور را محکوم کردند

مردم آستانه اشرفیه با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه، ضمن نشان دادن اتحاد و همبستگی خود، نا آرامی های اخیر در کشور را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مردم شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه، ضمن نشان دادن اتحاد و همبستگی خود، نا آرامی های اخیر در کشور را محکوم کردند.

این راهپیمایی روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم از محل کانون بسیج آستانه اشرفیه آغاز شد و حاضران در مسیر برگزاری این راهپیمایی تا حرم مطهر سید جلال الدین اشرف (ع)، با سر دادن شعارهایی، ضمن اعلام پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، انزجار خود از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را فریاد زدند.

در پایان این راهپیمایی نیز، حجت الاسلام عاشوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه، بر ضرورت پیگیری شدن برنامه های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب از جمله راهبرد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر، در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

حضور زنان و مردان آستانه اشرفیه همگام با مسئولان با در دست داشتن پرچم های ایران و سر دادن شعارهای انقلابی، از جلوه های ویژه این راهپیمایی بود.

اقدام هنجارشکن افرادی معدود در چند روز گذشته در تخریب اموال عمومی و آتش زدن برخی اماکن، خشنودی و حمایت وقیحانه و دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را از سوی برخی سران آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در پی داشته است.

Share