رئیس کل دادگستری گیلان

مدیران از اعتراضات مردم پند بگیرند | دستگاه قضایی نمی‌تواند چشمش را بر روی تخلفات ببندد

سیاوش پور با بیان اینکه توقع می‌رود تا مدیران اجرایی استان گیلان به قوانین پایبند باشند گفت: دستگاه قضایی به حقوق عامه مردم توجه می‌کند و به‌راحتی از تخلفات نمی‌گذرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، احمد سیاوش‌پور صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان اظهار داشت: وقایع هفته‌های اخیر خسارات و نگرانی‌هایی را برای نظام داشت اما نشان داد مدیران باید با توجه بیشتری به وضعیت مردم رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به نقش منافقان، صهیونیست، استکبار و برخی کشورهای منطقه در اقدامات اخیر عنوان داشت: قسمت مهمی از این تجمعات در راستای مطالبات به حق مردم بود و مدیران باید از آن پند گرفته و به‌راحتی از آن عبور نکنند.

سیاوش‌پور با اشاره به اقدامات شورای تامین استان گیلان در راستای مدیریت تجمعات اخیر در گیلان خاطرنشان کرد: تمام همت اعضای شورای تامین استان بر حفظ حرمت مردم بود و همین سبب شد تا در گیلان هیچ تلفاتی نداشته باشیم.

رئیس شورای عالی قضایی ا با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته امنیتی حقوقی درراستای تدوین طرح توسعه راهبردی ابراز داشت: هر سرمایه‌گذاری برای انجام فعالیت‌های خود نیاز به پشتوانه حقوقی و امنیتی دارد.

سیاوش‌پور شورای نظارت استان گیلان را ظرفیتی برای استان دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی در تلاش است تا بدون سستی و با تمام توان در هرکجا که خیر و برکت مردم در آن است کارکند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به افزایش ۱۱ درصد پرونده‌های ورودی این مجموعه در ۹ ماهه نخست امسال افزود: ریشه اکثر این پرونده‌ها مشکلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی است که برای رفع آن باید به‌دنبال توسعه اشتغال و زیرساخت‌های استان باشیم.

رئیس شورای عالی قضایی استان گیلان با اعلام اینکه دستگاه قضایی نمی‌تواند چشمش را بر روی تخلفات به‌وقوع پیوسته به بهانه ایجاد توسعه ببندد اظهار داشت: دستگاه قضایی به حقوق عامه مردم توجه می‌کند و به‌راحتی از تخلفات نمی‌گذرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان خاطرنشان کرد: ما به‌دنبال همکاری و هم‌افزایی با مدیران اجرایی استان هستیم و راضی نیستیم آن‌ها را به دادسرا بیاوریم اما چاره‌ای جز رسیدگی به تخلفات نداشته و دفاع از حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه توقع می‌رود تا مدیران اجرایی استان گیلان به قوانین پایبند باشند تصریح کرد: اگر پرونده‌ای از تخلفات اداری تشکیل شود تلاش می‌کنیم تا با حفظ کرامت مدیران به آن رسیدگی کنیم.

Share