با حضور فرماندار تالش

مانی زرشکی به عنوان بخشدار جدید کرگانرود تالش معرفی شد+ تصاویر

سید عیسی مهدوی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات اکبر اولیائی برای وی آرزوی توفیق کرد و انتصاب مانی زرشکی را به‌عنوان بخشدار کرگانرود را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح روز دوشنبه ۴ دیماه ۹۶ مراسم تودیع و معارفه بخشدار کرگانرود با حضور فرماندار تالش، امام جمعه بخش، معاونین، بخشداران و مسئولین محلی و دهیاران در سالن اجتماعات بخشداری کرگانرود برگزار شد.

در این مراسم مانی زرشکی طی حکمی از سوی استاندار گیلان به‌عنوان بخشدار کرگانرود جایگزین اکبر اولیائی شد.

فرماندار تالش گفت: سیاست گذاری دولت اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت به جوانان است. پست و مقام زمانی ارزشمند است که به دنبال خدمت به مردم باشد.

سید عیسی مهدوی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات اکبر اولیائی برای وی آرزوی توفیق کرد و انتصاب مانی زرشکی را  به‌عنوان بخشدار کرگانرود را تبریک گفت.

فرماندار تالش از اکبر اولیایی به عنوان یک خدمتگزارخوب و ارزشی و فرزند شهید یاد کردند و تاکید کرد: موظفیم که فرزندان شهدا را ارج نهیم.

وی در پایان متذکر شد: تنها انتظارم از بخشدار جدید کار و سلامت در راستای ارتقای خدمات به مردم، تقویت تعامل با ادارات، شوراهای بخش و روستا و تقویت مسیر خدمات به مردم در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

Share