خیلی سختگیرانه با من برخورد می کرد

ماجرای ملاقات شهرام‌جزایری و محمودخاوری چه بود؟

شهرام جزایری خاطره دیدارش با محمود خاوری را بازگو کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرام جزایری که اخیرا میهمان خبرآنلاین بود، با حضور در کافه خبر به سئوالات متعددی پاسخ داد.

او درباره دیدارش با محمود خاوری گفت: بعد از اینکه قوه قضاییه حکم قطعی برای رد مال صادر شد، در سال ۱۳۸۹ بود که یک روز سرپرست دادسرای ویژه امور اقتصادی در محل دفتر رییس مجتمع قضایی امور اقتصادی دعوت کردند که بیایید در این مورد تصمیم بگیریم. ایشان به عنوان مدیرعامل بانک ملی حضور داشتند و ایشان را آنجا ملاقات کردم .

 وی گفت: برایم خیلی جالب بود که خیلی سختگیرانه با من برخورد می کرد. حتی از وی خواستم قبل از اینکه بخواهید با مشتری بانک چنین سختگیرانه برخورد کنید بهتر است گردش عملیات بانکی من را ببینید تا متوجه شوید چک برگشتی یا بدهی معوقه داشته ام یا خیر. وی با سختی پذیرفت که من مشتری خوش حسابی برای بانک ملی بوده ام.

 جزایری در پاسخ به این سئوال که آیا تصوری از موقعیت واقعی وی داشتید؟ گفت: اتفاقا وقتی پرونده رو شد، من فکر کردم ایشان همان وقتی که در حال دست درازی به بیت المال بودند، با سختگیری بسیار زیاد با من برخورد کردند و حتی ملکی که مستاجر در آن حضور داشت، را به واسطه نداشتن پایان کار به قیمت زمین از ما گرفتند.

 لازم به توضیح است که محمود خاوری مدیرعامل بانک ملی پس از آنکه پرونده سوء استفاده سه هزار میلیارد تومانی از سیستم بانکی توسط مه آفرید امیرخسروی مطرح شد، از ایران به کانادا مهاجرت کرد. پس از فرار وی از ایران روشن شد که وی دارای تابعیت دوگانه بوده است.

 پرونده خاوری هنوز یکی از داغ ترین پرونده های فساد اقتصادی برای افکار عمومی ایران است.

Share