شیرین سامی: اجرای تئاتر بیانگر سختی‌ها و تلاش‌های سخت هنرمندان است

قلاده‌ای برای یک سگ مرده در بندرانزلی به روی صحنه رفت+ تصاویر

سامی خاطرنشان نمود: این نمایش اولین کار اجرایی من در ۲۰ سال کار تئاتر من بوده که حدود ۵ ماه بطول انجامید و با این کار سعی دارم هرجور شده است  تئاتر را به شهر انزلی برگردانم. چون یک زمانی در اوج بوده، ولی متاسفانه الان خیلی مورد ظلم واقع شده و مردم استقبال زیادی از تئاتر نمی کنند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایش”قلاده‌ای برای یک سگ مرده” به کارگردانی شیرین سامی و نویسندگی محمد چرمشیر به روی صحنه نمایش در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برای هنر دوستان کماکان در حال اجرا است.

بازیگران این نمایش عبارتند از: لاله دوست، شیرین سامی، مهدی پور غلامی، امیر افشار نوع پرور، دریا صیددوست و همچنین عوامل صحنه: عکاسان ایمان طاهری و امیر شکور پور، طراح و اجرا گریم: حسین قانع، طراح لباس: شیرین سامی، فیلم بردار و ساخت تیزر: سروش پور اسماعیل، نور و موسیقی: نیکی سمیعی، هماهنگی سالن: مبینا فدایی نژاد و آسیه عسگرپور را تشکیل می‌دهند.

شیرین سامی، کارگردان این نمایش به خبرنگار، دیارمیرزا گفت: بازیگر مونولوگ (نقش مرد این نمایش) به زندگی می‌پردازد که دچار یاس و ناامیدی فلسفی و به نوعی گرفتار بیماری روحی و روانی مبتلا شده است که در کل نمایش که حاصل تلاش عمر اوست با تماشاگران صحبت می‌کند. در مورد ارتباط با مادر پیرش، دوستان و حتی معشوقه اش هیچ وقت با آنها تفاهمی در بحث نداشته است.

وی افزود: این نمایش روایتگر داستان مردی است که همه عمر خود را صرف فهماندن خودش به دیگران و علاقه و دل بستگی‌هایش برایش بی‌معنا جلوه میدهد. این نمایش اولین کار اجرایی من در ۲۰ سال کار تئاتر من بوده که حدود ۵ ماه بطول انجامید و با این کار سعی دارم هرجور شده است تئاتر را به شهر انزلی برگردانم. چون یک زمانی در اوج بوده، ولی متاسفانه الان خیلی مورد ظلم واقع شده و مردم استقبال زیادی از تئاتر نمی‌کنند.

سامی اظهار کرد: دوست دارم مردم بیایند و این کار را از نزدیک تماشا کنند تا هم به تئاتر شهر انزلی و هم از کسب درآمد حاصل از بلیط در کمک به امور خیریه سهیم باشند. پیشکسوتان ما دیگر کار هنری و تئاتر انجام نمی‌دهند و اکثرا دل زده شده اند که همشریان ما این لطف را در حق ما ‌که حداقل یکبار بیایند و نمایش نگاه کنند. شغل و درآمد خیلی از بازیگران همین تئاتر است، در صورتی که مردم فکر می‌کنند تئاتر یعنی یک نمایش، ولی نمی‌دانند دست رنج و تلاش چند ماه زحمت هنرمندان است.

کارگردان این نمایش اظهار کرد: نباید وقتی یک نمایش در حال اجرا است شما خبرنگاران و خبرگزاری‌ها بیایید گزارش تهیه کنید بلکه باید در زمان تمرین حاضر شوید تا بیانگر سختی‌ها و تلاش‌های سخت هنرمندان باشید. در پایان از شما و دیار میرزا کمال تشکر را دارم که برای تهیه گزارش  این نمایش وقت گذاشتید.

گفتنی است این نمایش از روز شنبه ۱۶ دی ماه به روی صحنه رفته و تا روز جمعه ۲۲ دی ماه هر روز راس ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی به نشانی: میدان مالا،خیابان معلم، برای هنردوستان به اجرا گذاشته خواهد شد.

در ضمن نیمی از درآمد حاصل از فروش بلیط های این نمایش اختصاص به امور خیریه خواهد داشت.
مکانهای تهیه بلیط
۱-سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی بندرانزلی
۲-داروخانه شوکا واقع در میدان مالا خیابان معلم روبروی بلوار نماز که ازای بهای هر بلیط ۱۰ تومان میباشد.
شماره تماس رزرو بلیط ۴۴۴۳۲۸۵۶

Share