خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا:

قدمت و اصالت قابل انکار نیست | امیدواریم اشتباه مجری دیگر تکرار نشود

در هفته گذشته حسن خسته بند نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس میهمان گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی گیلان بود و صحبت ها و سئوالات خاص مجری این برنامه مواجه شد که موجب ناراحتی و خشم مردم شهرستان بندرانزلی گشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفته گذشته حسن خسته بند نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس، میهمان گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی گیلان بود و صحبت ها و سئوالات خاص مجری این برنامه موجب ناراحتی و خشم مردم شهرستان بندرانزلی گشت.

پس از این مصاحبه مردم شهرستان با تقدیر از پاسخ های مناسب و محکم نماینده مردم انزلی، ناراحتی خود را از سوالات، حتی به گوش مسئولین صدا و سیما مرکز گیلان نیز رساندند و شاهد انتقاد شدید امام جمعه شهرستان بندرانزلی از صدا و سیما مرکز گیلان بودند و حتی شورای شهر بندرانزلی نیز خواهان عذرخواهی این مجری شد.

نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس در گفت و گو با خبرنگار دیارمیرزا از بندرانزلی در خصوص صحبت ها و سئوالات مجری گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی گیلان اظهار کرد: ایشان اشتباه کردند زیرا مجری نباید موجب شود دو شهرستان رو در روی یکدیگر قرار بگیرند البته امیدوارم این موضوع تکرار نشود و فقط اینبار این موضوع را مردم انزلی یک اشتباه می بینند.

خسته بند در مورد خشم و اعتراض مردم شهرستان بندرانزلی در پی صحبت های مجری شبکه استانی باران خاطرنشان کرد: مردم بندرانزلی بسیار صبور هستند و اگر فردی از خط قرمز آنان رد بشود فارغ از هر جناح، پشت یکدیگر قرار گرفته و تمام قد مقابل آن فرد قرار میگیرند.
وی با تقدیر از مردم شهرستان بندرانزلی ادامه داد: قدمت و اصالت قابل انکار نیست.

Share