امام جمعه موقت رشت

قدرت فضای مجازی در به هم زدن امنیت ملی را فهمیدیم لذا مسئولین محدودیت‌ ایجاد کنند

امام‌جمعه موقت رشت با بیان اینکه بی‌بصیرتی خواص مشکل اصلی در طول تاریخ بوده است گفت: راز موفقیت در برابر فتنه‌ها تمسک به ولایت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا شفیعی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: خواص بی‌بصیرت پیش از ظهور اسلام نشانه‌های پیامبران را سحر و جادو می‌خواندند و مردم را از مسیر حقیقت دور می‌داشتند.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلام نیز  تاریخ هر جا دچار مشکل شده به دلیل  بی‌بصیرتی خواص آن دوران بوده است گفت: شهادت امام علی علیه‌السلام و سیدالشهدا  به دلیل بی‌بصیرتی خاص و عده‌ای از مردم بوده است

امام‌جمعه موقت رشت با تأکید بر اینکه یکی از دلایل محرومیت ما از وجود نازنین امام عصر عجل الله بی‌بصیرتی بخشی از مردم است گفت:  به فرمایش امیرالمؤمنین (ع) بصیرت  جامعه در هر عصری  از انحرافات دو نگاه دارد،  نگاه عمیق به حوادث پیرامون و مشاهده نشانه‌ها؛ علائم و تجزیه‌وتحلیل این علائم برای رسیدن به‌حق و آگاهی که در واقعیت به معنای تشخیص حق از باطل است و همان تعریف بصیرت است

وی با تأکید بر اینکه بصیرت برای برون‌رفت از مشکلات اهمیت دارد گفت: بشریت همیشه درگیر فتنه‌ها و مشکلات بوده و مسلمانان نیز به دلیل داشتن دشمنان فراوان از این مسئله دور نبوده و  نخواهند بود.

شفیعی زاده با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی هیچ‌گاه انقلاب به‌دوراز فتنه و مشکل نبوده است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تا به امروز بیش از ۲۰ فتنه را پشت سر گذاشته و لذا با بصیرت مردم بوده است که  توانستیم این فضاهای پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه راز موفقیت در برابر فتنه‌ها  تمسک به ولایت است خاطرنشان کرد:  بصیرت برای خنثی کردن فتنه‌ها با  تمسک  به ولایت صورت می‌گیرد.

امام‌جمعه موقت رشت افزود: باید کسانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش کشیده و به ارزش‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هتاکی  کردند  برخورد شدید صورت بگیرد.

شفیعی زاده تصریح کرد: ما امروز قدرت فضای مجازی را در به هم زدن امنیت ملی فهمیدیم لذا از مسئولین مربوطه تقاضای ایجاد محدودیت‌هایی در فضای مجازی داشته و خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه یکسری صحبت‌های خانوادگی و درون کشوری باید گفته شود که الآن زمان مناسبی برای گفتن آن نیست اظهار کرد: ان‌شاءالله بعد از رفع این آشوب‌های مطرح خواهد شد زیرا صدای معترضین واقعی باید شنیده شود و مسائل اصلی مردم فراموش نشود

امام‌جمعه موقت رشت خطاب  به  کسانی که درون نظام هستند و هنوز فتنه را  باور نکرده‌اند گفت: با این اتفاقات باید فتنه را درک کرده و به آن توجه کرد.

Share