کوثر خوبان

فتنه ۸۸ توهین به شعور ملت بود

من انقلابی ام و همیشه در میدان حاضر تا ببندم دهان آنهایی که من و امثال مرا بی بصیرت می‌خوانند.

 وقتی ملکه فتنه! افاضه می‌فرماید که من لرم پس لرستان دامادش را گذاشته و به کس دیگری رای نمیدهد یعنی به حساب او ملت ایران انقدر بی اندیشه است که حسب قومیت رییس جمهور انتخاب میکند …
حال هم همان است، باز هم توهین، توهینی که به بهانه گرانی تخم مرغ و درد ملت عده ای گوش به فرمان انسانی معلوم الحال که همچون پدرش فقط به عیاشی خود می‌اندیشد و دغدغه ای از ملت ندارد را روانه خیابان میکند تا شعاری که خودش میخواهد از آنها بگیرد و عده ای هم دانسته و ندانسته برایش دست و بال بزنند.

آری که دولت نقص دارد، کم کاری دارد، اما هرچقدر فکر میکنم گره اش به دست این انسان ها باز نمی‌شود که نمی‌شود … انسان‌های سراسر منطقی! که برای اتش کشیدن پرچم زور و استکبار رگ باد می‌دهند که پرچم نشان ملت است و ما با ملت آمریکا مشکلی نداریم و در مقابل پرچم ایران و بیرق یا حسین اتش می کشند.

آری که پرچم نماد حاکمیت است! اما من، خود من برای همین پرچم نماد حاکمیت خون می‌دهم چون خون‌ها ریخته شده تا سر پا بماند و بیرق یا حسین شاه رگ حیاتی من توی به اصطلاح راست و چپ است که اگر نشانی از تهدید ببیند هیچ چیز دیگری برایش مهم نیست و توهین کننده به حسین آنچنان سیلی خواهد خورد که سیاهی رویش تا ابد در تاریخ یادگاری بماند.

حواس همه داخلی و خارجی مرفه بی درد جمع دوباره سیلی ملت گریبانتان را نگیرد که اگر بگیرد نامتان برای یک بار از صحنه تاریخ محو خواهد شد.

من انقلابی ام و همیشه در میدان حاضر تا ببندم دهان آنهایی که من و امثال مرا بی بصیرت می‌خوانند.

کوثر خوبان – دانشجو حقوق دانشگاه گیلان

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share