رئیس بسیج‌ اساتید گیلان در گرامیداشت ۹دی فومن

فتنه گران به عدالت خیانت کردند | آینده ایران بسیار روشن است

رئیس بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه انتخابات بهانه فتنه گران بود، افزود: دشمنان دنبال ایجاد نفاق و ناامنی هستند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار بهروز جلایی در تجمع گرامیداشت ۹دی مردم فومن با بیان اینکه هر چیزی در طبیعت دشمن دارد، گفت: سلطه گران نیز دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

رئیس بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه انتخابات بهانه فتنه گران بود، افزود: دشمنان دنبال ایجاد نفاق و ناامنی هستند.

وی با تاکید براینکه منافقان دروغگویانی هستند که به اخلاق و قانونی عمل نمی کنند، متذکرشد: فتنه گران با ساز و کار قانونی نزاع کردند. فتنه گران به عدالت خیانت کردند و هیچ‌ فرصتی را برای اجرای نقشه ها از دست نمی دهند.

رئیس بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه اخرت فتنه گران عاقبت بخیری نیست، گفت: انسان های بابصیرت عاقبت بخیر خواهند شد.

وی اختلاف در جامعه‌ را مهم ترین خطر برای کشور دانست و افزود: وحدت درس ۹دی به همه ما بود.

جلایی با یادآوری اینکه ۹دی میعادگاه همه عاشقان ولایت و انقلاب با هرسلیقه جناحی بود، اضافه کرد: ملت ایران در لحظه معادلات دشمنان را برهم خواهند زد.

وی فشار اقتصادی را ابتکار و نقشه دشمن برای شکست استقامت مردم دانست و ادامه داد: اصولگرای فتنه گر و اصلاح طلب فتنه گر از اعتماد مردم و نظام‌ خارج‌ هستند.

رئیس بسیج‌ اساتید استان گیلان با یادآوری اینکه مسئولان بد با چهره خوب و دل هایی کدر به میدان می‌ آیند، خاطرنشان کرد: آینده ایران آینده بسیار روشنی است.

جلایی فتنه و فتنه گری را محکوم از سوی مومنان و انقلابیون دانست و افزود: رزمندگان اسلام و بسیجیان مرز دفاع از کیان‌ ایران اسلامی را به خارج از مرزهای کشور برده اند.

وی تقوا و وحدت را مهم ترین عنصر پیشرفت و حفظ امنیت دانست و گفت: تا موقعی که اسلام و اندیشه الهی در خون ایران جریان دارد هیج خطری کشور را تهدید نمی کند.

جلایی رهبر معظم انقلاب را رهبری مدبر و هوشیار خواند و اضافه کرد: مقام معظم رهبری و مردم با انگیزه های الهی و صبر و تلاش کشور را به روی ریل موفقیت‌ و اقتدار آورده اند.

وی‌ با اشاره به اینکه قبل انقلاب اسلامی مردم ایران چهره امریکا و اسراییل را دیده اند، خاطرنشان کرد: حرکت ۹ دی حرکت عاشورایی مردم بود.

 

Share