نماینده ولی فقیه در گیلان:

فتنه هنوز تمام نشده است| دیدار رؤیایی گیلانی‌ها با مقام معظم رهبری

نماینده ولی فقیه در گیلان به قیام گیلانی‌ها در هشتم دی‌ماه سال ۸۸ علیه فتنه‌گران اشاره کرد و گفت: تاکنون فتنه‌گران حاضر نشدند به اشتباه خود اعتراف کنند و فتنه هنوز تمام نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار کرد: بعد از دوره ششم مجلس موجی در کشور پدید آمد و می‌خواستند اسلامیت نظام و در رأس آن ولایت فقیه را کم‌رنگ کنند.

وی ادامه داد: در انتخابات سال ۸۸ حرکت مذکور به اوج خود رسید و بعضی‌ها برای اینکه از حمایت غربی‌ها برخوردار باشند و همچنین بازمانده‌ها و پسمانده‌های غرب‌زده در داخل کشور بر این موج سوار شدند و ادعا کردند ولایت فقیه استبداد است و نباید باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بعضی از نامزدهای انتخابات عدم حمایت از ملت‌های مظلوم به‌ویژه لبنان و فلسطین را در برنامه کاری خود گذاشتند، تصریح کرد: عده‌ای از طرفداران استکبار، سلطنت‌طلب‌ها و سکولارها در این زمینه حرکت‌های تندی کردند اما نیروهای انقلابی گیلان ثابت قدم بودند و با آنها مبارزه کردند.

آیت‌الله قربانی به اختصاص خطبه‌های نماز جمعه به مسأله اسلامیت نظام و ولایت فقیه توسط ایشان در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه قرن‌ها حکومت کیائیان و علویان در این سرزمین بود، مردم گیلان ولایتمدار هستند و مرجعیت و ولایت فقیه جزو باورهای مردم ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی سخنرانان به ویژه ائمه جمعه در حمایت از ولایت فقیه در سراسر گیلان، بیان کرد: تمام آحاد مردم از شهرها و روستاها یک روز زودتر از دیگر مناطق کشور در حمایت از ولایت فقیه به خیابان‌ها آمدند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب ایران را اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نظام ایران ولایی است و با نظام سکولار همخوانی ندارد بنابراین عده‌ای کفن‌پوش جلوی خانه بنده حضور پیدا کردند و در سخنرانی برای آنها گفتم تا پای جان از اسلام، قرآن و ولایت فقیه دفاع می‌کنیم و پسمانده‌های استکبار جهانی را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستیم.

دیدار رؤیایی گیلانی‌ها با مقام معظم رهبری

آیت‌الله قربانی در ادامه به دیدار مردم گیلان در هشتم دی‌ماه سال ۸۹ با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: در دیدار گیلانی‌ها با مقام معظم رهبری بیان کردم مردم گیلان با سرمایه‌های علمی و فرهنگی که از گذشته داشتند در مقابل زیاده‌خواهان و هرزه‌گویان قیام کردند و به جای حرکت عمومی روز نهم دی، یک روز زودتر علیه هنجارشکنان به خیابان‌ها آمدند و این امر به دلیل وجود تعلیمات اسلامی در منطقه ما بود.

وی با تأکید براینکه تمام مردم گیلان با جان و دل آماده اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند، اظهار کرد: تقدیم ۸ هزار شهید نشان‌دهنده حمایت مردم گیلان از انقلاب اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه است.

امام جمعه رشت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرکت مردم گیلان یک روز زودتر علیه هنجارشکنان اشاره کرد و گفت: گیلانی‌ها پیشگام حرکت مقابله با فتنه‌گران هستند و این موضوع به عنوان یک سرمایه برای ما در تاریخ باقی مانده است.

فتنه هنوز تمام نشده

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه فتنه هنوز تمام نشده است، تصریح کرد: سران فتنه هنوز حاضر نشدند به اشتباه خود اعتراف کرده و توبه کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه اگر هنجارشکنان توبه کنند از حصر خارج می‌شوند، اشاره کرد و گفت: سران فتنه حاضر نشدند بگویند اشتباه کردند و باید مردانه بگویند اشتباه کردیم ضمن اینکه رفتار آنها رفتن به جهنم به طور ذلیلانه است.

وی با تأکید براینکه مردم گیلان تابع ولایت فقیه هستند، بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند نور ولایت را در ایران اسلامی خاموش کنند اما رهبر فرزانه و آگاه ما کشتی نظام اسلامی را به جایی هدایت می‌کند که خداوند می‌خواهد.

Share