پس از تساوی مقابل پیکان

علی کریمی: از نتیجه راضی هستم، از بازی نه

سرمربی تیم سپیدرود از کسب یک امتیاز مقابل پیکان ابراز رضایت کرد. امیدوارم بتوانیم با شرایط بهتری در بازی های بعدی حاضر شویم و دست پر زمین را ترک کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی کریمی پس از تساوی مقابل پیکان در نشست خبری حاضر شد. او در ابتدا پیرامون درگذشت پیشکسوت عرصه داوری گفت: قبل از هر چیز درگذشت پیشکسوت داوری، آقای حکمت شعار را تسلیت می گویم. ایشان از افتخارات داوری بودند. آرزوی صبر برای خانواده محترم ایشان دارم.

سرمربی سپیدرود درباره بازی مقابل پیکان اظهار داشت: از این حیث که از یک دیدار خارج از خانه امتیاز گرفتیم خیلی خوب بود اما طبیعتا از بازی زیاد راضی نیستم و باید بیشتر تلاش کنیم تا به مرور بهتر شویم. امیدوارم بتوانیم با شرایط بهتری در بازی های بعدی حاضر شویم و دست پر زمین را ترک کنیم.

کریمی در خصوص تلاش سپیدرود برای جدا شدن از قعر جدول افزود: ما تمام سعیمان را می کنیم که شرایط تیم را بهتر کنیم. کار سختی داریم و می بینید که وضعیت پایین جدول چقدر پیچیده شده است. باید خیلی بیشتر زحمت بکشیم و کار کنیم. من امیدوارم در پایان فصل به آنچه در ذهن داریم دست پیدا کنیم.

وی در پایان در مورد نقل و انتقالات زمستانی تیمش خاطرنشان کرد: به دنبال جذب بازیکن هستیم اما طبیعی است که همه تیم ها بازیکنان خوبشان را نگه می دارند. ما به جذب بازیکنانی که بتوانند در ادامه راه به ما کمک کنند، فکر می کنیم. امیدوارم در چند روزی که فرصت داریم، شرایطی پیش بیاید تا بازیکنان خوبی که به تیممان کمک کنند را به خدمت بگیریم.

گفتنی است بازی پیکان و سپیدرود رشت بدون گل مساوی به پایان رسید.

Share