مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

علیرضا کریمی افتخاری برای گیلانیان است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان علیرضا کریمی، ملی‌پوش کشتی آزاد کشور را فرزند گیلان نام برد و گفت: عدم حضور علیرضا کریمی برای رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی بیانگر روح مردانگی پهلوان ایرانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مسعود رهنما امروز در حاشیه دیدار علیرضا کریمی، ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان با آیت‌الله قربانی در رشت، کریمی را فرزند گیلان خطاب و اظهار کرد: جوانان در دوران طلایی دفاع مقدس جان خود را برای ایران اسلامی فدا می‌کردند و جان‌فشانی‌های آن‌ها برگرفته از پای منابر روحانیت و علمای اسلام است.

وی بابیان اینکه برخی از اقدامات ملت ایران همچون شهید حججی در اذهان باقی می‌ماند، افزود: ورزشکاران نیز ازجمله افرادی هستند که همیشه برای ایران اسلامی نام‌آور بوده و پیوسته عزت آفریده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به نقش ورزش در زمان صلح و دوستی اشاره داشت و گفت: ورزش در زمان صلح وسیله‌ای هست که ما بتوانیم اهداف جمهوری اسلامی را به دنیا اعلام کنیم.

وی با اشاره به عزت‌آفرینی علیرضا کریمی، ملی‌پوش کشتی آزاد ایران و حاضر نشدن در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل خاطرنشان کرد: پهلوان سرزمین گیلان در مقابل حریف روس خود باخت تا حاضر نباشد در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی وارد یک میدان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به تکرار حاضر نشدن کریمی در مقابل ملی‌پوش رژیم صهیونیستی بیان کرد: علیرضا کریمی استادی برای همه شاگردان خود در ورزش شده است و ما افتخار می‌کنیم که بار دیگر یکی از گیلانیان برای کشور عزت آفریده‌اند.

وی علیرضا کریمی را برای گیلانیان افتخاری ارزشمند توصیف کرد و افزود: روح مردانگی علیرضا کریمی تنها به کنار کشیدن وی در مسابقات اخیر نبود بلکه این پهلوان نامی ایران یک‌بار درگذشته نیز حاضر نشد در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی وارد پیکار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اعلام اینکه کریمی همه پتانسیل لازم را برای به گردن آویختن مدال زرین را داشت، گفت: پهلوان کریمی با توجه به سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نوع‌دوستی که نسبت به مردم فلسطین داشت به همه امتیازات مادی که حقش بود گذشت تا فرصت برای رویارویی با حریف اسرائیلی را نداشته باشد.

رهنما با تاکید بر اینکه کریمی اهداف نظام را در حوزه ورزش جهان به منصه ظهور رسانده، خاطرنشان کرد: گذشت و ایثار کشتی‌گیر جوان کشورمان در مقابل مدال زرین طلا که همه می‌دانند از آن کریمی بوده موجب شد تا این ورزشکار گیلانی مورد تفقد رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

Share