رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

عزت الله ضرغامی سخنران جشنواره ملی مطبوعات در گیلان است

جعفری گفت: اختتامیه جشنواره روز شنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۱۸ عصر در سالن شهدای ناجا با سخنرانی عزت الله ضرغامی عضو عالی فضای مجازی کشور برگزار می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن جعفری قائم مقام جشنواره ملی مطبوعات کشور در نشست خبری این جشنواره اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی مطبوعات با محوریت مبارزه با مفاسد اقتصادی به میزبانی سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح برگزاری جشنواره ملی مطبوعات را در بهمن ماه ۹۵ پیشنهاد کردیم گفت: با برگزاری این طرح موافقت انجام شد و پوستر آن در اختتامیه جشنواره ابوذر توسط چهره های شاخص رونمایی شد.

جعفری ادامه داد: آثاری که از ابتدای آذر ۹۵ تا دی ۹۶ در یکی از رسانه‌های مجوز دار انتشار یافته باشد در این جشنواره مورد داوری قرار گرفته اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان اهداف اصلی این جشنواره را ترویج آرمانهای نظام و مبارزه با فساد اقتصادی، گسترش فعالیت‌های مطالبه گرایانه در حوزه‌های اقتصادی و تقدیر از فعالان رسانه دانست.

وی ادامه داد: چگونگی اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، فرمان ۸ ماده ای به سران قوا در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی، نقس مسئوولان در مبارزه با مفاسد اقتصادی، بانکداری اسلامی، مبارزه با پول شویی، برخورد با ویژه خواری، نقش قانون گذاران در مبارزه با مفاسد اقتصادی از دیگر محورهای این جشنواره است.

جعفری با اشاره به دریافت یک هزار و ۲۰۷ اثر به دبیرخانه جشنواره از سراسر کشور تصریح کرد: آثاری که به جشنواره ارسال شده است، شامل خبر، گزارش، یادداشت، عکس، چند رسانه‌ای، تیتر و بخش ویژه است که با مشارکت شهرداری و شورای شهر برگزار می‌شود.

قائم‌مقام جشنواره ملی مطبوعات گفت: کمیته داوران با حضور شش داور ملی و ریاست دکتر محمدمهدی انصاری عضو هیئت‌ علمی دانشگاه علامه طباطبایی تشکیل شد.

وی افزود: اختتامیه جشنواره روز شنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۱۸ عصر در سالن شهدای ناجا با سخنرانی عزت الله ضرغامی عضو عالی فضای مجازی کشور برگزار می‌شود.

Share