با حضور جمعی از شهروندان

صادق خان به رشت آمد | افتتاح شعبه رشت هایپرگوشت صادق خان+ تصاویر

بیست و دومین شعبه صادق خان با هدف فروش مرغوب ترین و با کیفیت ترین گوشت گرم با قیمت مناسب در رشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شعبه رشت هایپرگوشت بزرگ صادق خان با استقبال چشمگیر مردم این شهر افتتاح شد.

هایپرگوشت صادق خان با بیش از ۵۰ سال تجربه و اشتغال زایی برای بیش از ۱۰۰ نفر به طور مستقیم در زمینه تولید، بسته بندی و توزیع انواع گوشت قرمز اینک یکی از قطب های صنعت گوشت قرمز در استان خراسان رضوی تبدیل شده است.
بیست و دومین شعبه صادق خان با هدف فروش مرغوب ترین و با کیفیت ترین گوشت گرم با قیمت مناسب در رشت افتتاح شد.
این مرکز با مدیریت مهرداد مهر حقیقى از فروشندگان مطرح گوشت گرم مشهد در استان گیلان است که سابقه طولانى در عرضه گوشت به رستوران ها و کترینگ هاى معروف استان گیلان دارد. وى در این مرکز قصد دارد با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات پروتئینی را با قیمت مناسب در اختیار مردم شریف گیلان قرار دهد.
حقیقى در گفت و گو با دیارمیرزا گفت: مجموعه ما در استان گیلان با رستوران‌هاى مطرح همکارى مى‌کند و گوشت گرم مشهد را در اختیار این مجموعه‌ها قرار مى‌دهد از این رو تصمیم گرفتیم تا مرکزى افتتاح کنیم که مردم شریف استان گیلان نیز بتوانند مرغوب ترین نوع گوشت در کشور که در مشهد تولید و عرضه می‌شود را با بهترین قیمت ممکن در رشت تهیه کنند.
وى ادامه داد: در شعبه رشت هایپرگوشت صادق خان علاوه بر عرضه گوشت قرمز، گوشت سفید از جمله مرغ و ماهى نیز عرضه مى‌شود.
حقیقى در خصوص عرضه ماهى‌هاى وارداتى در این مرکز ادامه داد: ماهی سالمون گرم وارداتی از کشور نروژ با طعم عالی که و قیمت استثنایی همراه با تخفیف ویژه افتتاحیه در این مرکز عرضه می‌گردد.
مدیر شعبه رشت هایپرگوشت صادق خان به عرضه دیگر محصولات آبزیان در این مرکز اشاره کرد و گفت: آبزیان آماده مصرف و بدون پوست و استخوان در بسته بندی های زیبا و وکیوم شده با ماندگاری بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز مى باشد که این آبزیان آماده مصرف شامل : استیک ماهی شیر، ماهی تیلاپیا، ماهی سالمون نروژی، استیک ماهی هوکی، ماهی شوریده، ماهی سلطان ابراهیم ( گوآزیم )، میگوی بدون پوست و رگ
وى در پایان گفت: هدف ما در مجموعه صادق خان جلب رضایت مشتریان و هم استانى هاى عزیزمان است و از این رو مى کوشیم بهترین و مرغوب ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار هم استانى هاى عزیز در گیلان قرار دهیم.
گفتنى است این مرکز در روز هاى شنبه تا پنجشنبه از ساعت ٨ صبح الى ٢۴ و روز جمعه از ساعت ٨ صبح الى ١٢ در خدمت مشتریان مى‌باشد.
آدرس: رشت، خیابان شریعتى، جنب بانک ملل
شماره هاى تماس: ۰۱۳-۳۳۲۳۴۹۲۱ , ۳۳۲۳۵۰۱۱
آدرس کانال تلگرام: https://t.me/sadeghKHan_rasht

Share