معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد

شرایط اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائرین ذخیره اعزام به عتبات دانشگاهیان باید مانند زائرین اصلی ثبت‌ نام خود را تا ۱۳ دی نهایی کرده و مدارک را کامل تحویل دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: به لطف خداوند و عنایت حضرت سیدالشهدا(ع)، در این دوره بیشتر از ۹۵ هزار نفر از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کردند که قرعه‌کشی آن انجام شد و تعدادی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی شدند.

زارع گفت: در صورت انصراف زائرین اصلی، ذخیره ها را به عتبات اعزام خواهیم کرد و در صورتی که امکان اعزام در تاریخ هایی که خودشان انتخاب کرده اند نباشد، سعی می‌شود در تاریخ های دیگر اعزام شوند.

وی افزود: زائرین ذخیره باید مانند زائرین اصلی ثبت نام خود را تا ۱۳ دی ماه در سایت لبیک نهایی کنند و مدارک را کامل تحویل دهند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائرینی که نامشان به عنوان زائر اصلی و ذخیره در نیامده است، می توانند با شرکت در مسابقه‌ای که به زودی از سایت لبیک اعلام می‌شود فرصت مجددی برای کسب سهمیه عتبات داشته باشند.

زارع در خصوص ارائه تسهیلات عتبات به زائرین ذخیره گفت: زائرین ذخیره نیز بعد از ثبت نام نهایی و تحویل مدارک می توانند مانند زائرین اصلی برای دریافت وام اقدام کنند و وام به این دسته از زائرین نیز تعلق می‌گیرد.

Share